Bubbli Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Själv ska jag spränga gamla modeller på nyår... Men klockan var cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Maha, tyfft. Då får väl jag och Mikolan skryta om att vi kan räkna binärt tills det kommer någon till och vill leka. Jag kan binärt och hexadecimalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Jag kan binärt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Annars duger #gtasajten på quakenet utmärkt för chatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 varje gång jag undrar vad klockan är så ska jag klicka mig in på exet och in på sidan =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Haha,... skriv Http://gtasajten.com/forum/index.php?act=SF&s=&f=22 och gå sen in på Anurlunda klocka topicen och klicka på länken i första inlägget,.. det kanske går snabbare,.. eller spara länken till klockan som ett bookmark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Haha,... skriv Http://gtasajten.com/forum/index.php?act=SF&s=&f=22 och gå sen in på Anurlunda klocka topicen och klicka på länken i första inlägget,.. det kanske går snabbare,.. eller spara länken till klockan som ett bookmark eller ännu sämre, sätt sidan som startsida eller alternativt sätt den som objekt på active desktop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts