JoinAS Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag vet att ni kanske kommer hettsa er upp på att detta är en onödig topic.... men som ni alla kanske vet så kan inte NPC's simma.... men killarna med badbrallor på stranden kan.... aja onödigt kanske... men jag ville bara berätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makkan88 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 FY FAN VA ONÖDIG TOPIC!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 NPC's simma.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Hm, så om Big Smoke hamnar i vattenet så drunknar han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag vet att ni kanske kommer hettsa er upp på att detta är en onödig topic.... men som ni alla kanske vet så kan inte NPC's simma.... men killarna med badbrallor på stranden kan.... aja onödigt kanske... men jag ville bara berätta Du menar väl att om vanliga fotgängare går ner i vattner dör dom! men om killarna med badbyxor typ sånna som är med i Cluckin bell racet inte dör eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victorconca Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 vem eller vad är NPC??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 NPC = No playbar Character jaaa.... skulle big smoke hamla i vattnet så drunknar han.... om vanliga fotgängare hamlar i vattnet dör dom men dom med badbyxor på stranden kommer i vattnet så börjar dom simma... Och då menar jag inte bara i tävlingen vid fyren utan annars också.... och MAKKAN88 .... jag sa jhu att själv att det var en ganska onödig topic ... men jag ville bara berätta.... så det var onödigt av dig att säga till mig IGEN : FY FAN VILKEN ONÖDIG TOPIC ! jag ville bara berätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Men ens gängmedlemar kan simma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Vissa kan simm, andra inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 No playbar character?? det ärinte no playable character du tänker på.. Hej svengelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 NPC = No playbar Character jaaa.... skulle big smoke hamla i vattnet så drunknar han.... om vanliga fotgängare hamlar i vattnet dör dom men dom med badbyxor på stranden kommer i vattnet så börjar dom simma... Och då menar jag inte bara i tävlingen vid fyren utan annars också.... och MAKKAN88 .... jag sa jhu att själv att det var en ganska onödig topic ... men jag ville bara berätta.... så det var onödigt av dig att säga till mig IGEN : FY FAN VILKEN ONÖDIG TOPIC ! jag ville bara berätta Catalina kan simma... Ryder med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Äre inte onödigt att skriva npc så folk måste fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) Hm, så om Big Smoke hamnar i vattenet så drunknar han? Ja Redigerad 3 december, 2004 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Ja det är väll bare att han inte lärt sig simma, det är ju ghetto vem har råd me simskola =P men alla gängmedlemmar ja har haft med mig ner i vattnet kan simma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 tror att han kan flyta på fläsket.. han borde kunna iaf.. ska testa imorron.. orkar inte nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts