pixi Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Att ni/du äns orkar bry er är hemskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Att ni/du äns orkar bry er är hemskt Nej, det är det inte...(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) Om dom vill säga LOL 80000000ggr per dag. låt dom? Redigerad 3 december, 2004 av pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) Om dom vill säga LOL 80000000ggr per dag. låt dom? Nej... döda döda döda edit: iofs säger jag själv "lol" (aldrig "LOL") rätt ofta men jag använder det på rätt tillfällen (enligt mig själv iaf ) och håller inte på å säger d varenda mening Redigerad 3 december, 2004 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 LOL (ironisk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 men lol va alla klagar, LOL ni e sånna n00bz hela bunten jag ör fan 1337 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Men för helvete! Lägg av med dessa jävla sarkastiska skämt + 50 mellanslag! Okej om ni skriver ett sarkastiskt skämt, men gör era 511 smiles efter en rad istället för 50. Så förbannat jobbigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Men för helvete! Lägg av med dessa jävla sarkastiska skämt + 50 mellanslag! Okej om ni skriver ett sarkastiskt skämt, men gör era 511 smiles efter en rad istället för 50. Så förbannat jobbigt! Håller med..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Men för helvete! Lägg av med dessa jävla sarkastiska skämt + 50 mellanslag! Okej om ni skriver ett sarkastiskt skämt, men gör era 511 smiles efter en rad istället för 50. Så förbannat jobbigt! Men för i helvete! Håll dig On-Topic och skicka PM till folk du vill klaga på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Sluta klaga som 45 andra gjort redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Förövrigt så hatar jag ocksåfolk som säger "lol" eller "n00b", men de tycker att jag är en idiot när jag säger håll käften..men det beror ju också på att minst hälften i min klass är idioter som går runt och säger "lol" hela jävla tiden. När? I det verkliga livet eller i olika multiplayer spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 (redigerad) Innan jag visste vad lol stod för såg jag nånstans att lol stod för "Lots of love". Tyckte att alla var sär när dom sa lol hela tiden då. Redigerad 4 december, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Råkade en gång se en fjortis skriva "asså jag har varit sjuuk" längst ner på ett matematikprov. (det var en slags "kommentarruta") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Råkade en gång se en fjortis skriva "asså jag har varit sjuuk" längst ner på ett matematikprov. (det var en slags "kommentarruta") Och det var LOL då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Och det var LOL då eller? LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Innan jag visste vad lol stod för såg jag nånstans att lol stod för "Lots of love". Tyckte att alla var sär när dom sa lol hela tiden då. Innan internet kom stod det för det. Skriver dom ibland längst ner på brev(Engelsktalande länder, doh) och det betyder då: Lots of Love eller Lots of Luck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Men för helvete! Lägg av med dessa jävla sarkastiska skämt + 50 mellanslag! Okej om ni skriver ett sarkastiskt skämt, men gör era 511 smiles efter en rad istället för 50. Så förbannat jobbigt! ord på det... ungefär så här jobbigt är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Precis som en del redan antytt är "lol" otroligt störande. Fortsätter utvecklingen sitter vi väl alla och säger "lol" på våra arbetsplatser om tjugo år? Bara att skriva "iaf", "e", "iof", "o" med mera när man för en chattkonversation är otroligt störande. Skriv språket som det är tänkt att skrivas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Skriv språket som det är tänkt att skrivas. Skrivr mn hela ord hinnr mn ju int äta sig lika tjock. Jag är lat, stäm mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts