GTAjonte Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) Hoppas att någon absolut inte har skrivit detta innan men jag vet en bugg så att man kan hoppa typ 15 meter högt men BMX:en ! kanske inte låter så coolt men den är riktigt användbar när man vill upp på hustak och sånt ball , så här gör du: 1. Skaffa en BMX och en kopist, som du kan peppra med när du cyklar. 2. Cykla så att du får jättehög fart 3. Håll inne L1-knappen. 4. Precis när du släpper knappen så trycker du bara en halvsekund efter på O-knappen (alltså skjutknappen) så kommer man att hoppa bautahögt (hihi) ! Om det inte funkar så försök igen osv, man får ha tålamod Redigerad 2 december, 2004 av GTAjonte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 jag tror att dem flästa vet. men fan va man flyger asså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 jag tror att dem flästa vet. men fan va man flyger asså... jag tänkte väl att dem flesta visste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 ska genast testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 GTAjonte? en liten fråga bara hur gammal är du? inget illa menat ja bara undrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) GTAjonte? en liten fråga bara hur gammal är du? inget illa menat ja bara undrar Offtopic: Om du trycker på någons alias (exempelvis Kattla) så kan du se ifall personen har fyllt i när man har födelsedag. Tex GTAjonte har födelsedag 27 April 1991. = 13 jahre alt. Kolla det först innan du frågar personen annars ta det gärna över PM. Redigerad 3 december, 2004 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Offtopic: Om du trycker på någons alias (exempelvis Kattla) så kan du se ifall personen har fyllt i när man har födelsedag. Tex GTAjonte har födelsedag 27 April 1991. = 13 jahre alt. Kolla det först innan du frågar personen annars ta det gärna över PM. Alldeles riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Offtopic: Om du trycker på någons alias (exempelvis Kattla) så kan du se ifall personen har fyllt i när man har födelsedag. Tex GTAjonte har födelsedag 27 April 1991. = 13 jahre alt. Kolla det först innan du frågar personen annars ta det gärna över PM. då fyller han år tre dagar före mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 då fyller han år tre dagar före mig! och ett år efter mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Hoppas att någon absolut inte har skrivit detta innan men jag vet en bugg så att man kan hoppa typ 15 meter högt men BMX:en ! kanske inte låter så coolt men den är riktigt användbar när man vill upp på hustak och sånt ball , så här gör du: 1. Skaffa en BMX och en kopist, som du kan peppra med när du cyklar. 2. Cykla så att du får jättehög fart 3. Håll inne L1-knappen. 4. Precis när du släpper knappen så trycker du bara en halvsekund efter på O-knappen (alltså skjutknappen) så kommer man att hoppa bautahögt (hihi) ! Om det inte funkar så försök igen osv, man får ha tålamod Inte för att vara petig men en Topic med samma ämne finns redan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts