Jump to content

Jävligt irriterande!

Tidsam
 Share

Recommended Posts

Jag har 100 % på gängområdena men de attackerar iallafall..

Jag hade samma problem. Jag hade 100% men de fortsatte attackera ett område vid ocean docks. När jag gick dit för att kolla så såg jag att det fanns ett gäng ballas där, när jag dödat dom så stod det "You have provoked a gang war" sen efter att jag har tagit över området igen har jag aldrig blivit attackerad igen. Har du olika områden som blir attackerade eller är den ett och samma?

Redigerad av alias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade samma problem. Jag hade 100% men de fortsatte attackera ett område vid ocean docks. När jag gick dit för att kolla så såg jag att det fanns ett gäng ballas där, när jag dödat dom så stod det "You have provoked a gang war" sen efter att jag har tagit över området igen har jag aldrig blivit attackerad igen. Har du olika områden som blir attackerade eller är den ett och samma?

DEt är ett omårde som jag ej vet vad det heter, det är som en småhög plattform nästan som på togstationer, men fast lite högre och sen är det träväggar runt om och en parkering med två lastbils släp på andra sidan gatan, Iallafall är det de området som attackeras hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor