alias Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) Jag har 100 % på gängområdena men de attackerar iallafall.. Jag hade samma problem. Jag hade 100% men de fortsatte attackera ett område vid ocean docks. När jag gick dit för att kolla så såg jag att det fanns ett gäng ballas där, när jag dödat dom så stod det "You have provoked a gang war" sen efter att jag har tagit över området igen har jag aldrig blivit attackerad igen. Har du olika områden som blir attackerade eller är den ett och samma? Redigerad 3 december, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag hade samma problem. Jag hade 100% men de fortsatte attackera ett område vid ocean docks. När jag gick dit för att kolla så såg jag att det fanns ett gäng ballas där, när jag dödat dom så stod det "You have provoked a gang war" sen efter att jag har tagit över området igen har jag aldrig blivit attackerad igen. Har du olika områden som blir attackerade eller är den ett och samma? DEt är ett omårde som jag ej vet vad det heter, det är som en småhög plattform nästan som på togstationer, men fast lite högre och sen är det träväggar runt om och en parkering med två lastbils släp på andra sidan gatan, Iallafall är det de området som attackeras hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag håller på att ta över allt nu är på 70% ungefär jag skriver sedan hur det blev för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Azore: Det ska finnas en bensinmack i närheten kolla runt där. Det är ett område till vänster eller höger om det som attackeras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleBalik Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 När jag kom vidare till San Fierro så försvann alla gängområden i LS, ska det vara så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 När jag kom vidare till San Fierro så försvann alla gängområden i LS, ska det vara så? Japp det ska vara så. *Spoiler lite längre ner* Du får tillbaka alla territorium när du kommit tillbaka till Los Santos.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Jag klarade att få 100% i övertagna territorier igår kväll Och mig attackerar dom inte... så jävla skönt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts