Tidsam Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Hur blir man av med de som alltid försöker ta över sin egna territorier? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) Du måste ta över alla andra gäng-områden. Redigerad 2 december, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Du måste ta över alla andra gäng-områden. Så om jag fixar 100% slutar dom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Så om jag fixar 100% slutar dom då? Det är så enkelt som att om du tar över alla Ballas-områden så slutar dem attackera och samma sak med Vagos, så ett tips kan ju vara att fokusera på en av dem i taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elektrobanK Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Alltså, du behöver inte få 100% på hela spelet. Ta bara över alla hoods så låter dom dig vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 kör omkring i ett fordon som du kan göra R3-missions med, om dom börjar attakera, starta och stoppa ett R3-mission så slutar dom, eller gå å speara nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jag har 100 % på gängområdena men de attackerar iallafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 har du kollat att du värkligen har 100% (gängområden) i stats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jag vill inte åka omkring i ett R3 fordon såfort jag är i LS... men slutar dom verkligen inte attackera? det är en av de roligaste städerna men ändå så tråkigt för dom börjar attackera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 har du kollat att du värkligen har 100% (gängområden) i stats? ja..annars skulle jag inte säga att jag har 100 %.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jag vill inte åka omkring i ett R3 fordon såfort jag är i LS... men slutar dom verkligen inte attackera? det är en av de roligaste städerna men ändå så tråkigt för dom börjar attackera så fort jag är i LS? De attackerar ju även om du är i SF..nej de slutar inte attackera även om man har 100 % i gäng.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 när man går in i ett flygplan, får man fallskärmen automatiskt då? isf hur vecklar man ut den sen? tack i förhand... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 när man går in i ett flygplan, får man fallskärmen automatiskt då? isf hur vecklar man ut den sen? tack i förhand... inte lite offtopic va? men för att vara snäll så..ja det får du och du fäller ut den med O. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 inte lite offtopic va? men för att vara snäll så..ja det får du och du fäller ut den med O. Tror att man måste ha gjort flygskolan först då va. Annars får man plocka en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 a det var det.. bättre det än att start ny topic iaf! TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Tror att man måste ha gjort flygskolan först då va. Annars får man plocka en. möjligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 så fort jag är i LS? De attackerar ju även om du är i SF..nej de slutar inte attackera även om man har 100 % i gäng.. Okej inte så fort men ändå om man vill glida omkring lite där... de börjar bara attackera när man befinner sej i LS om jag är i SF eller LV så gör dom inget! Men så är du helt säker på att de inte slutar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Okej inte så fort men ändå om man vill glida omkring lite där... de börjar bara attackera när man befinner sej i LS om jag är i SF eller LV så gör dom inget! Men så är du helt säker på att de inte slutar? Både jag och en kompis till mig har utrotat både Vagos och Ballas och ingen av oss har märkt att vi blir attackerade någongång av någon alls i LS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Man-Stamp Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 jag orkar inte bry mig om dom attackerar homisarna är så duktiga så dom klarar det sjävla fast man får typ - i respect ellet nåt om man ej kommer? rätta mig om ja har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 jag orkar inte bry mig om dom attackerar homisarna är så duktiga så dom klarar det sjävla fast man får typ - i respect ellet nåt om man ej kommer? rätta mig om ja har fel Har aldrig fått någon minus i respekt utav att jag skitit i att hjälpa dom. Ärligt vet jag inte, men jag tror respekten består. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts