Jump to content

Jävligt irriterande!

Tidsam
 Share

Recommended Posts

Jag vill inte åka omkring i ett R3 fordon såfort jag är i LS... men slutar dom verkligen inte attackera? det är en av de roligaste städerna men ändå så tråkigt för dom börjar attackera

så fort jag är i LS? De attackerar ju även om du är i SF..nej de slutar inte attackera även om man har 100 % i gäng..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

så fort jag är i LS? De attackerar ju även om du är i SF..nej de slutar inte attackera även om man har 100 % i gäng..

Okej inte så fort men ändå om man vill glida omkring lite där... de börjar bara attackera när man befinner sej i LS om jag är i SF eller LV så gör dom inget!

Men så är du helt säker på att de inte slutar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej inte så fort men ändå om man vill glida omkring lite där... de börjar bara attackera när man befinner sej i LS om jag är i SF eller LV så gör dom inget!

Men så är du helt säker på att de inte slutar?

Både jag och en kompis till mig har utrotat både Vagos och Ballas och ingen av oss har märkt att vi blir attackerade någongång av någon alls i LS.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag orkar inte bry mig om dom attackerar homisarna är så duktiga så dom klarar det sjävla fast man får typ - i respect ellet nåt om man ej kommer?:o rätta mig om ja har fel :wub:

Har aldrig fått någon minus i respekt utav att jag skitit i att hjälpa dom.

Ärligt vet jag inte, men jag tror respekten består.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor