kung_plingan Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 I Los Santos har mitt gröna gängområden försvinnut vad har hänt? Hus ska ja göra för att få dt grönt igen för dt är ingen färg alls bara vanlig karta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 har du kommit till landsbyggden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kung_plingan Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 ja kommit till San fierro nyss typ är på 2uppdraget där tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) okej. men då är det så här att man ska förlora sina terretorium. men, du kan även ta tillbaka dem senare i spelet... Redigerad 4 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Har du sett filmerna så borde du ha en humm om vad som händer. Annars kan jag förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kung_plingan Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Har du sett filmerna så borde du ha en humm om vad som händer. Annars kan jag förklara. vilka filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 på varje uppdrag, klickar du bara förbi?.. man ska se filmen innan uppdragen så man fattar nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kung_plingan Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 på varje uppdrag, klickar du bara förbi?.. man ska se filmen innan uppdragen så man fattar nåt ja ja brukar alltid titta på dom mn när ja klarat ut spel burkar ja hoppa över dt mn ja fortfarande inta fattat varför det har försvunnit för dt är inte någon färg alls tex:lila Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts