Eas88 Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Är det någon som håller med att det är mer bil känsla i driv3r än gta san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Är det någon som håller med att det är mer bil känsla i driv3r än gta san andreas Jag håller inte med , ska jag vara ärlig så är det ingen känsla alls i driv3r. Det är helruttet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 jag tycker oxå det men gta e mykket bättre på alla andra sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Tycker också det är bättre körkänsla. Men den i SA är inte speciellt dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Jag trodde driv3r skulle va coolt men det är det SÄMSTA spel jag kört... Driver ett va bäst om jag måste säja att nån va bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 ehhhhhhhh jaha jävla onödig topic gta e överlägset driver på alla jävla sätt som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Driv3r har bättre körkänsla än gta men i GTA har dom jobbat mer med gå känslan(eller vad det nu kallas). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Driver 3 har mycket bättre körkänsla än GTA... Men GTA's stora frihet och alla fordon och grejer gör det till ett överlägset spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Tycker att Driv3r har både bättre körkänsla och miljöer, men inget slår GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Gta SA har bättre känsla än driv3r. I allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Har inte spelat Driver3, kanske ska köpa det värkar vara bra. Men i SA är det bra kör kännsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Gta är ett bättre spel helt enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts