ZcruweN Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Hej jag undrar om en sak finns det egentligen nån skateboard på SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Nej, det finns det verkligen inte. Och jag borde veta, eftersom jag haft spelet sen det släpptes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eas88 Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Hej jag undrar om en sak finns det egentligen nån skateboard på SA Tror inte det finns. Har inte hittat någon i allafall.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Nej det finns inte och det kan jag säga till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 filerna finns på skivan, men R* tog bort den i sista sekund.. det är inte omöjligt att den kommer finnas SOM VAPEN när det släpps på xbox/pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 filerna finns på skivan, men R* tog bort den i sista sekund.. det är inte omöjligt att den kommer finnas SOM VAPEN när det släpps på xbox/pc Man kan ju hoppas iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 ja och hoppas dom har fixat buggarna då. Och jag hoppas på att dom lägger in fordonen som skulle vara med i spelet men dom tog bort dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 skateboard finns.. men bara upphängd på en väg i The crow bar(?).. går inte att röra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 skateboard finns.. men bara upphängd på en väg i The crow bar(?).. går inte att röra. Varför hitta på saker, snacka om sjuk böjelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 skateboard finns.. men bara upphängd på en väg i The crow bar(?).. går inte att röra. jaha! men det var okså du som sa at man kunde röka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Hej jag undrar om en sak finns det egentligen nån skateboard på SA På MTV´s reklam om GTA SA är det först CJ som åker på skateboard och sedan 3 andra homiesar som åker men jag har då inte sett något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts