Jump to content

Vilken stad kör ni mest I?

Eas88
 Share

Recommended Posts

Los Santos är skönast men San Fierro har goare bilar... så min bror har sin sparfil i San Fierro och jag i Los Santos så brukar bli lite vartannat mellan dom.. är i Las Venturas nån gång ibland för en anledning... *spoiler*Det stora flygplanet finns ju där :wub:

Redigerad av AlexXx91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Los Santos är skönast men San Fierro har goare bilar... så min bror har sin sparfil i San Fierro och jag i Los Santos så brukar bli lite vartannat mellan dom.. är i Las Venturas nån gång ibland för en anledning... *spoiler*Det stora flygplanet finns ju där :wub:

jobbigt att ta helikpoter/flyplan å förflytta sej?.. låter slappt att spela på olika sparfiler, då kommer man ju ingenstans i spelet.. (även om ni båda kalrat uppdrag så kan ni ju knappast ha fixat 100% båda två)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

San fierro är klart roligast att vara på, med alla backar och stunts... Asgo att cykla mountainbike på...För den går snabbast av alla cyklar.

Jag hatar Las venturas enbart för att det inte finss någonting att göra där.

bara en massa lyktor och skit men ingenting roligt...Kanske kasionona

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

San fierro är klart roligast att vara på, med alla backar och stunts... Asgo att cykla mountainbike på...För den går snabbast av alla cyklar.

Jag hatar Las venturas enbart för att det inte finss någonting att göra där.

bara en massa lyktor och skit men ingenting roligt...Kanske kasionona

Håller med till 100%. Det är mest statskänsla i San Fierro, dessutom gillar jag alla kullar och backar. Vad finns i Las Venturas egentligen? En stor motorväg och några neonskyltar. Blev lite besviken över den staden faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor