SAAB Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jag kör mest ute på landsbygden. Av städerna är det nog LV som jag kör mest i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) Los Santos är skönast men San Fierro har goare bilar... så min bror har sin sparfil i San Fierro och jag i Los Santos så brukar bli lite vartannat mellan dom.. är i Las Venturas nån gång ibland för en anledning... *spoiler*Det stora flygplanet finns ju där Redigerad 2 december, 2004 av AlexXx91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Los Santos är skönast men San Fierro har goare bilar... så min bror har sin sparfil i San Fierro och jag i Los Santos så brukar bli lite vartannat mellan dom.. är i Las Venturas nån gång ibland för en anledning... *spoiler*Det stora flygplanet finns ju där jobbigt att ta helikpoter/flyplan å förflytta sej?.. låter slappt att spela på olika sparfiler, då kommer man ju ingenstans i spelet.. (även om ni båda kalrat uppdrag så kan ni ju knappast ha fixat 100% båda två) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 LS & SF.. Men varför inte skapa en poll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Bränna eld i landsvägarna i öknen utanför LV med MC är så jävla härligt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Bränna eld i landsvägarna i öknen utanför LV med MC är så jävla härligt ! Kan man starta bränder, hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Lätt LS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Kan man starta bränder, hur? hehe.... jag skrev bränna eld för att jag mena typ : köra jätte fort ! men visst går det att starta bränder på San Andreas.... andvänd coktail eller den där eldkastaren eller sräng någon bil eller något annat eldningsbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag undra vilken stad kör ni mest i. Jag kör mest i första staden. Mén nu i dom senaste 2 veckorna har jag kört mycket i andra staden. Jag kör mest i Los Santos nu efter att jag varvat spelet men förr var det mycket LV... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Kan man starta bränder, hur? När man har sprängt något ska man sätta sig i en brandbil och vänta ett tag och så kommer elden spridda sig som tusan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 San fierro är klart roligast att vara på, med alla backar och stunts... Asgo att cykla mountainbike på...För den går snabbast av alla cyklar. Jag hatar Las venturas enbart för att det inte finss någonting att göra där. bara en massa lyktor och skit men ingenting roligt...Kanske kasionona Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 San fierro är klart roligast att vara på, med alla backar och stunts... Asgo att cykla mountainbike på...För den går snabbast av alla cyklar. Jag hatar Las venturas enbart för att det inte finss någonting att göra där. bara en massa lyktor och skit men ingenting roligt...Kanske kasionona Håller med till 100%. Det är mest statskänsla i San Fierro, dessutom gillar jag alla kullar och backar. Vad finns i Las Venturas egentligen? En stor motorväg och några neonskyltar. Blev lite besviken över den staden faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Alla städer gillar jag, men sysslar mest med territorium just nu. Även lite med Oysters. Men LV e skönt, gillar även att köra lite offroad med crossen i LV: s öken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts