Eas88 Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jag undra vilken stad kör ni mest i. Jag kör mest i första staden. Mén nu i dom senaste 2 veckorna har jag kört mycket i andra staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jag kör mest i Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Öknen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eas88 Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Öknen Okey. jag tycker inte det är skoj iönken. Vad gör man i önken dah som är skoj.hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Okey. jag tycker inte det är skoj iönken. Vad gör man i önken dah som är skoj.hehe Gasar med MCn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Svinkul att åka i öken! Dra iväg på en NRG500.. åhh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jag är mest i LS just nu men förra veckan var jag mycket i SF så det skiftar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Svinkul att åka i öken! Dra iväg på en NRG500.. åhh och flyga i det gigantiska hoppet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eas88 Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jag är mest i LS just nu men förra veckan var jag mycket i SF så det skiftar. okey. Men det finns bäst bilar i andra staden tycker jag. så därför har jag varit mycket där dom senaste 2 veckona Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 jag har inte kommit till sista ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 visst finns det tre öar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 jag har inte kommit till sista ön då har man inte så mkt att välja på SF eller LS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skullhead Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Los Santos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 las vegas staden är sjön fasst det finns som inte nå mkt att göra i den staden bara dte är som dte som är felet med den staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Los Santos är endast jobbigt att åka i... blir alltid att nån försöker ta över ens territorier! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Mycket SF blir det. Men dom andra städerna är omtycka också men inte lika besökta av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Mycket SF blir det. Men dom andra städerna är omtycka också men inte lika besökta av mig. vilket är bra för dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 hallå jag har en fråga: om man tar över alla territorier... slutar dom försöka ta över dem då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 hallå jag har en fråga: om man tar över alla territorier... slutar dom försöka ta över dem då? Jajemän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 jag kör lika mycket i alla, gör det som krävs för 100%.. men jag kör aldrig från LS till LV, alltid san fierro som bas på nåt vis.. flyger mycket också, tatr ofta Raindance på sf flygplats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts