Jacker Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 OMGF! Synd att jag inte är 18+ att jag inte har MC körkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 det har jag gjort... är inte med på den bilden bara... hade skärmen liggandes i minst 5 år innan jag orkade bygga fästen o få dit den originalskärmen sitter där för att stabilisera framgaffeln... den är väldigt vek eftersom den är brutalt upphöjd.. skulle behöva en grövre framgaffel... ser schysst ut. har du nån större bild på hur org fram stänkan sitter fäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) nepp... men den sitter med 2 m6-skruvar på varje sida... det är gängor i fjäderbenen så att säga.. reservdels-DT köpes! Redigerad 5 december, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Här kommer en bild på min, synd att den inte funkar den blev stulen :'( kom tillbaka utan cylinder, förgasare, batteri, kedja, drev m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Gilera DNA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Cool dna e dom bra?? min kompis ska nog köpa en sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Gilera DNA E det din? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 E det din? Tror nog inte det. Adressen till bilden är: http://www.bikebrowse.co.uk/pics/index.1(53).jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Såg det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 (redigerad) Min Mustang Mamba. Just nu ska jag fixa lite på den över vintern, byter just nu bromsar på den, lite skitig men helt motorrenoverad och blästrad och lackad. Redigerad 8 december, 2004 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Mustang Mamba äger Speciellt om man slänger på en dappe 75'a eller nått hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Jepp, den är fin som fan:D:D:D:D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 min älskade moped... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Min Mustang Mamba. Just nu ska jag fixa lite på den över vintern, byter just nu bromsar på den, lite skitig men helt motorrenoverad och blästrad och lackad. Ååå vilken skönhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) min älskade moped... snygg Pärså, plocka stänkan bara. Redigerad 10 december, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 snygg senda, plocka stänkan bara. Det är en Peugeot XPS SM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Det är en Peugeot XPS SM kanske det. det märks att min moppetid är över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 kanske det. det märks att min moppetid är över. Det är väl bara att ta fram käppen och hatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 eller 740'n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 har ingen bild, men ja har en Puch Montana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts