Eas88 Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Hej! Jag undra vad ni tycker om Toyota Supran på Gta San Andreas.? Själv tycker jag den är den finaste bilen på spelet. Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Inte snyggaste bilen på spelet men helt klart snygg Goaste att köra att klart Elegy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjorven 2 Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 ja gillar att köra buffalo vet inte varför den e bara go men finns de en supra eller e de den som heter "jester" elle nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 En moddad Remmington, inget knäcker det. Döskallar på kofongare bak och fram, shyssta avgasrör, döskallegrill.. oh gud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjorven 2 Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 ingen nitro då när du ska ifrån polisen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 ingen nitro då när du ska ifrån polisen? Haha, nej för fan. Tycker inte om nitro, svårt att hantera i täta städer, vill ha min fina bil i behåll (och rätt färg, de där jävla pay'n spray färgar ju om bilen som man har moddat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Hej! Jag undra vad ni tycker om Toyota Supran på Gta San Andreas.? Själv tycker jag den är den finaste bilen på spelet. Vad tycker ni? Nej!! Sweeper ska det vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.J Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 håller med tidsam elegy är lätt goast att köra. släpper så fint med bakan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 håller med tidsam elegy är lätt goast att köra. släpper så fint med bakan. Va är en bakan!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.J Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 back wheelseen man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 back wheelseen man Jaha..det kan man ju inte veta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.J Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 ja man lär ju sej nått nytt varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) Haha, nej för fan. Tycker inte om nitro, svårt att hantera i täta städer, vill ha min fina bil i behåll (och rätt färg, de där jävla pay'n spray färgar ju om bilen som man har moddat) Om du moddar en bil i Wheel Arch Angels och sen kör den i en pay´n spray så byts inte färgen, den blir bara lagad. Edit: Jo det glömde jag att skriva. Redigerad 2 december, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Om du moddar en bil i Wheel Arch Angels och sen kör den i en pay´n spray så byts inte färgen, den blir bara lagad. Måste det inte vara pain job på då!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eas88 Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 ja gillar att köra buffalo vet inte varför den e bara go men finns de en supra eller e de den som heter "jester" elle nåt? Jag tycker om Buffalo mycket med..låter härligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jag tycker om Buffalo mycket med..låter härligt.. Nej den är inge skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eas88 Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Nej den är inge skön Jo den är mycket skön.men har du klarat bilskolan guld med alla. Och fått en lila bil.TYp hotrod bil.Den är skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jo den är mycket skön.men har du klarat bilskolan guld med alla. Och fått en lila bil.TYp hotrod bil.Den är skön Vad gör den för spec da!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eas88 Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Vad gör den för spec da!? Jag tycker den låter härligt och går bra. Och rätt grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jag tycker den låter härligt och går bra. Och rätt grym Går den fortare än Sweepern!? nejda..men den är inte med på lista som micke nånting skrev så jag undrar om den är så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts