GTApimpfoolife Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Doh. Jag vill se den där Introduction filmen . Många som pratar om den Nej inte den filmen, utan filmen i första uppdraget Introduction när Big Smoke kommer med baseballträet. Jaag tror du vet nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Nej inte den filmen, utan filmen i första uppdraget Introduction när Big Smoke kommer med baseballträet. Jaag tror du vet nu Det är inte The Introduction Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 "I have seen some idiots in my time but you´re speciall" "Are you a proffesionell moron or just a gifted avarage?" "did you buy your licens"(är det någon som får det gratis eller?) Kul (de 2 översta iallafall) men den tredje tog jag bara med för den e ding ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Det är inte The Introduction Jo uppdraget heter så, det absolut första Vad står det här da??? Edit: För att hålla mig till tråden: Big Smoke: Hey, there that fool go. Sweet: Look at this fool, man... Perpetrating like he bangin'... Big Smoke: ...think he hard... I know that fool can't be serious. CJ: Hey, what's happening with you, Jeffrey? OG Loc: Hey, man, it's OG Loc, homie - OG Loc! En annan klassiker Redigerad 18 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Har definitivt inte idats läsa igenom alla...Men här kommer en kul en I uppdraget Home Invasion (Tror jag) Ryder: Lets kill him! CJ: Now we not gonna kill him, We gonna sneak in, Get the things at get out! Ryder: Oh yeah yeah ninja stile (stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Catalina rånar en butik: Give me the money, or I will blow your face off! Leave the panic button or I'll kill your children too! så klockrent... Catalina har jävligt sköna repliker, men hon är läskig som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 ...För att Rock* inte hade tjänat lika många miljoner $ då... Det vet jag väl , fast R* borde ju kunna tänka på oss fattiga svenskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 (redigerad) I filmen The Introduction så säger Mike Toreno till Mendez: "Will you stop dancing around with your little boy friend?" I den här scenen. Redigerad 19 april, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 I filmen The Introduction så säger Mike Toreno till Mendez: "Will you stop dancing around with your little boy friend?" Hehe, den e bra. Synd om den hans "pojkvän", han fick mycket stryk.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Var kan man köpa den dära "The Introduction". jag skulle vilja ha den, kan man kolla med den på PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Var kan man köpa den dära "The Introduction". jag skulle vilja ha den, kan man kolla med den på PS2? Den följer med cd-skivan: Grand Theft Auto San Andreas: Soundtrack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Den följer med cd-skivan: Grand Theft Auto San Andreas: Soundtrack! men Soundtracket är väl ganska dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 men Soundtracket är väl ganska dyrt Ingen aning, fick den på födelsedan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Dags att skriva upp Grand Theft Auto San Anderas: Soundtrack till den 22 maj då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts