GTApimpfoolife Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Detta hände när CJ flydde från snuten med 3 stjärnor.. Polis: Hey I can see my house from here! Ja det har jag också hört, när dom sitter upp i helikoptern. Fan vad jag garvade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 (redigerad) Jag tycker det är kul när alla säger att alla är "Fools", det är en hård OG Loc säger ju en del heta grejer, typ: "I'M GANGSTA!!!" Går inte att hålla reda på alla en till här: Sweet (till Kendl): You're dressed like a ho! CJ: You say it like it's a bad thing. Sweet & Kendl (i kör):Shut up Carl!! edit: och när man är jag av snuten och har en stjärna och snuten ropar massa om att han ska hjälpa en och att han är utbildad i socialtjänsten å shit Redigerad 15 april, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 En annan kul sak är i The Introduction när Sweet och Big Smoke spelar tärning! Og Loc kommer dit och de börjar bråka om ifall Og Loc verkligen är en "gangsta"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 En annan kul sak är i The Introduction när Sweet och Big Smoke spelar tärning! Og Loc kommer dit och de börjar bråka om ifall Og Loc verkligen är en "gangsta"! A men de va ju inge rolit, roligast e nog i ett uppdrag för big smoke i börjanet när Tenpenny och Pulaski kommer till Big Smokes hus å när de går därifrån så säger Pulaski nåt ååt CJ, å CJ svarar tibaax "MUTHERFUCKER"! asså de lät fö ballt liksom!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 A men de va ju inge rolit, roligast e nog i ett uppdrag för big smoke i börjanet när Tenpenny och Pulaski kommer till Big Smokes hus å när de går därifrån så säger Pulaski nåt ååt CJ, å CJ svarar tibaax "MUTHERFUCKER"! asså de lät fö ballt liksom!!! Det är faktist Pulaski som kastar en fimp på CJ och han ropar: MUTHAFUCKA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Det är faktist Pulaski som kastar en fimp på CJ och han ropar: MUTHAFUCKA! PETARSLE!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 PETARSLE!!! Jag rättade bara till lite... ta det lugnt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 No hard feelings pal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 K rose: somtimes you stick to your man, sometimes your bush is burning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Kdst: if the police cant stop ya, you must be on the DST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 "Big Smoke (till några vagos): Hey, excuso me, José. Yo soy El Grande Smokio, and I want that grass. ¿Comprende? Vago: Hey, fuck you, pendejo. Big Smoke: What? Hey, that's not very nice. Coughio up el weedo, before I blow your brain all over the patio." Så jävla kul El Grande Smokio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 På K-DST. "...It's two kinda' peoples in this world. The one's that like me, and those that can go to hell..." Kanska redan skriven, orkade inte läsa igenom alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Big Smoke: Hey, I don't know why this had to happen, but I promise you, I'm going to find out who killed your Moms! The streets is cold, Dog. Like it says in the book, we are blessed and cursed. CJ: What fucking book? Det är så jävla roligt, det är i Introduction filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Nånting med: CJ :Hell no we aint gonna shot him, were gonna sneak in take the things and get out of here. Ryder:Ooohh yeah yeah Ninja style right....! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Big Smoke: Hey, I don't know why this had to happen, but I promise you, I'm going to find out who killed your Moms! The streets is cold, Dog. Like it says in the book, we are blessed and cursed. CJ: What fucking book? Det är så jävla roligt, det är i Introduction filmen Doh. Jag vill se den där Introduction filmen . Många som pratar om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Om du väntar en månad så lägger säkert nån kille ut den på nätet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Om du väntar en månad så lägger säkert nån kille ut den på nätet Kanske värt å köpa?, För mitt internet är ju inte världens snabbaste å ladda ner filmer me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag vill ochså se den filmen, men vet inte vart man kan köpa den. Synd att inte Rockstar gjorde så att man kunde ladda ner ner grattis på deras sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag vill ochså se den filmen, men vet inte vart man kan köpa den. Synd att inte Rockstar gjorde så att man kunde ladda ner ner grattis på deras sida. Varför fick man inte me den i SA för typ 50 spänn mer när man köper? hade ju vart nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Varför fick man inte me den i SA för typ 50 spänn mer när man köper? hade ju vart nått.. ...För att Rock* inte hade tjänat lika många miljoner $ då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts