Colan K Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) Kvinnor stör väl tankeförmågan. JA! hrm... En polis. "Stop I'm the law!" Och tar fram pistolen. Gängmedlem. "I'm the law!" Och skjuter ihjäl han! WIEE! 100 postade i denna tråden nu! offtopic: ska lägga mig nu, god natt! Redigerad 7 december, 2004 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 CJ: "Somebody gonna' get really mad at you for scruing(stavning?) up their ride!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 CJ: "Somebody gonna' get really mad at you for scruing(stavning?) up their ride!" Den e skön.. Har sett en grej, Är karatemorfar bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 MyStiC, morfar är bannad ja... vet ej varför! Radio X. "If you don't think this is the best radio station in the history. Just jump of the bridge and die! "Arrggh!" så rolig när man hör den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 MyStiC, morfar är bannad ja... vet ej varför! Radio X. "If you don't think this is the best radio station in the history. Just jump of the bridge and die! "Arrggh!" så rolig när man hör den! han va ju cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 karatemorfar är skön. Varför bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Den e skön.. Har sett en grej, Är karatemorfar bannad? Alla kommentarer är störtsköna . Offtopic: Morfar är ju inte bannad . Det står att han fortfarande är member... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 (redigerad) Det är ju hett när man lyssnar på "Lonely hearts" på WCTR när tjejen där tar emot ett samtal så är det Fernando Martinez från VC som tänder eld på hennes bil så hon kutar ut och så leder han showen istället. Redigerad 8 december, 2004 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 När Mike Toreno säger: "kill schmill" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Mr.M:" Karatemorfar BANNED " står ju bannad på honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) Knepig kommentar iaf: Fotgängare som pratar med en annan: "Have you ever loved a pig?" Och en ännu knepigare: Fotgängare: "Ooh, here it comes (världen brakskit)" Och så en lite smålustig: Polishelikopter: "We are the cop's, we're the one's with a helicopter!" LOL! Redigerad 11 december, 2004 av power_psychic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Det är ju hett när man lyssnar på "Lonely hearts" på WCTR när tjejen där tar emot ett samtal så är det Fernando Martinez från VC som tänder eld på hennes bil så hon kutar ut och så leder han showen istället. Ååhhh, älskar! <3 Fernando Martinez=den lätt mest underskattade personen i GTA-serien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Roligt! Detta är min roligaste hittils Polis 1: Can I get a donut if i kill him? Polis 2: You get two you mothafucking idiot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 2 poliser i helin. "Hey, I can see my house from here" "Hey, Would you shut the hell up." Det är min favorit haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dennis_b Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 hehe, när jag lyssnade lite på k-rose så var det en skön låt med munspel, och på slutet när den tonade ner så sa hosten: "I just like the feling with a harmonica in my pants" den tycker jag är skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 dom säger väll -Hey! If I kill him, do I get a medal? -You get two! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Det här är helt klart den skönaste: "I will get laid! laid! LAID!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 "Holy makaroni!" - Fotgängare @ San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag hörde en asskön kommentar igår, kommer dock inte ihåg den. Men jag ska spela senare idag, kanske hör den igen. Vet inte om den är så rolig, men en sak jag hört flera gånger av fotgängare: "I hope they don't find the bodies..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) Den absolut bästa: *CJ faller från hög höjd* - Aaaahhhh...shiit I HATE GRAVITY!!!!! HAHA så skön! En annan sak också från när han faller. "I don't need this shit!" "Oh, holy shit!" "Aaaaah" *EDIT* Ops... dubbelpost =/. Redigerad 21 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts