Colan K Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) jag börjar! (för jag är bäst ) Cj springer och har en polishelikopter som skjuter bakom sig. "Bring the army, I'm a maniac!" Uppkäftig polis. "I don't request backup. I take him myself!" Redigerad 2 december, 2004 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Polis : Let's hold our hands and we can talk about it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 jag börjar! (för jag är bäst ) Cj springer och har en polishelikopter som skjuter bakom sig. "Bring the army, I'm a maniac!" Uppkäftig polis. "I don't request backup. I take him myself!" Jag kommer inte ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jag kommer inte ihåg börja med det ni kommer ihåg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elektrobanK Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Nån tant på radio stationen K-ROSE: "Have you ever stuck your whole arm up a cows ass!?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 börja med det ni kommer ihåg! Då får det bli Red alert tjejen som snackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Då får det bli Red alert tjejen som snackar vad säger hon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 k-rose, cause if you spend more time with farmanimals than your wife, you'll have a lonely heart - and nasty infections! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 vad säger hon? Massa kul! åk dit å kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) 2 poliser i helin. "Hey, I can see my house from here" "Hey, Would you shut the hell up." Redigerad 7 december, 2004 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 2 poliser i helin. "Hey, I can see my house from here" "Shut up your idiot" Ja den är bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Helin. "This is the LS"... *blir avbruten.* "Shut up, shoot!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Det snackas mkt skit i helin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.J Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 men när cj snackar med sina flickvänner kan ändå vara det ballaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 men när cj snackar med sina flickvänner kan ändå vara det ballaste Vad säger dom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 I polishelikoptern. "Where is he?" "There, you stupid asshole, shoot him!" Polisradion.. "Robbery in Chinatown!" "What chinatown?" "Chinatown in San Fierro idiot!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 I polishelikoptern. "Where is he?" "There, you stupid asshole, shoot him!" Polisradion.. "Robbery in Chinatown!" "What chinatown?" "Chinatown in San Fierro idiot!" Hahaha! lätt dom bästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Snutarna har softaste kommentarerna lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Har aldrig snuten efter mig så jag vette fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 en av de vanligaste man hör från polishelin måste ju va "we got her, wait, she is a he.. " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts