JoinAS Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 varje gång min C.J slåss så säger han alltid olika saker om sina kläder... typ såhär : im not well dressed but im still not a bich.... Han har nästan fullt på Sex Appeal men varför säger han sådär hela tiden.... Det började efter att jag klarat hela story'n Är det samma för någon annan ? Vet någon hur jag gör för att han ska snacka som vanligt igen .... typ såhär : i told you to not giva a fuck ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 jag tror inte kläderna har nån inverkan på vad han säger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 varje gång min C.J slåss så säger han alltid olika saker om sina kläder... typ såhär : im not well dressed but im still not a bich.... Han har nästan fullt på Sex Appeal men varför säger han sådär hela tiden.... Det började efter att jag klarat hela story'n Är det samma för någon annan ? Vet någon hur jag gör för att han ska snacka som vanligt igen .... typ såhär : i told you to not giva a fuck ..... han säger iofs, I well dressed but I'm still not a bitch det är lite vettigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 när man har kläder från DS så säger han: I'm a well dressed maniac! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 min snackar då bara om kläder iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts