soup Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 men jag har bara min savefil som är bollen är borta på! hur ska jag få tilbaks den? spela från början,ta en ny save fil , och när du vill spela basket så tar du den save filen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Nä jag vill spela på min fil jag gillar den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Nä jag vill spela på min fil jag gillar den det e klart det är så irreterande, men det är enda valet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 det e klart det är så irreterande, men det är enda valet okej tack ändå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Man-Stamp Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Alltså denna buggen det blir 2 tätta gympass brevid varan efter man gymat klart efter kl 00 måste man vänta tills nästa dag så för om man loadar om så är ju det borta eller kan man gå å sava i gän och så är tiden 23 ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Alltså denna buggen det blir 2 tätta gympass brevid varan efter man gymat klart efter kl 00 måste man vänta tills nästa dag så för om man loadar om så är ju det borta eller kan man gå å sava i gän och så är tiden 23 ? om du har tränat klart vid 00.00 så räcker det bara att savea en gång , så kan du gymma t ex vid 6 tiden ,och man kan gymma,för att man har hunnit vila, hehe, men på det sättet har du fixat buggen, och du kan gymma när du vill. men om du har tränat för mycket så är det bara att komma nästa dagen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Men vet nån någon lösning för basketboll-buggen? Och jag vill inte använda en annan save-fil. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grimm Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Ursäkta att man drar upp en gammal tråd, men jag får inte detta att funka.. jag sparade i madd doggs hus, kilade ner till gymmet och tryckte på knappen exakt 00:00, men fick samma gamla medelande om att jag inte kan träna.. Känns lite jävligt när man är tokfet, bara har bmx-challange kvar till 100% och inte kan bunnyhoppa nog högt pga fetman.. Visst man kan gå ner i vikt genom att svälta.. men man kanske även behöver muskler för att hoppa högre sen.. Fan va drygt det känns nu. Edid: Efter att ha testat ytterligare några gånger nu så fick jag äntligen gymma igen. Jag gjorde exakt så här. Sparade spelet i Madd Doggs crib EXAKT 17:00, sen sprang jag ut ur huset, sprang fort in igen och vidare ner till gymmet. Jag kom dit efter 00:00 men kan tyvärr inte va säker på exakt när, troligen 00:15-20 och sprang fram till bänkpressen. Och drog en lättnadens suck över att det funkade! Andra faktorer som spelade in för mig var att jag hade minimalt med muskler, kanske 5% max, samt maximal fetma, 100%. Så det GÅR att komma över buggen, men om det finns nåt system som verkligen funkar alla gånger vet jag inte. jag kommer iaf inte att vara oförsiktig längre, och använda den förebyggande listan på gtaforums.com som guide när jag ska save'a mitt spel i fortsättningen. Tack soup för tippset, det funkade iaf för mig även om jag inte gjorde exakt som du. Redigerad 14 maj, 2005 av grimm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Offtopic: Säger detta en gång till: Soup: Du är inte med i gruppen NYCC så ta bort dem märkerna ifrån din avatar/signatur, tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Varför då? Så länge detta inte är GTAforums utan GTAsajten är det väl inte till besvär? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Offtopic: Säger detta en gång till: Soup: Du är inte med i gruppen NYCC så ta bort dem märkerna ifrån din avatar/signatur, tack. Han får väl ha det. Jag har en bild på 3 Doors Down trots att jag inte spelar i det bandet. Är inte det samma sak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Nödvändigt att dra upp en så gammal topic. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Han får väl ha det. Jag har en bild på 3 Doors Down trots att jag inte spelar i det bandet. Är inte det samma sak (:!!! Nej, det är inte samma sak eftersom att det är ett sorts "gruppmärke" och 3 doors down är ett band. Redigerad 14 maj, 2005 av Kaboom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Nej, det är inte samma sak eftersom att det är ett sorts "gruppmärke" och 3 doors down är ett band. Jasså... men han får väl ha det. Alola vet ändå att inte har något med det att göra (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jasså... men han får väl ha det. Alola vet ändå att inte har något med det att göra (:!!! Sålänge han inte lurar någon så gör det väll inget. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Nödvändigt att dra upp en så gammal topic bara för att kommentera det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Jag har för mig att gymbuggen sätter igång när man sparar på mad doggs crib, läste det i någon topic. Redigerad 14 maj, 2005 av felshoe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Sålänge han inte lurar någon så gör det väll inget. Dom som blir lurade vet nog inte vad NYCC är, tex jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Ok, tråden har nog gjort sitt. Och snälla GTApimp, kan du försöka sluta starta en chatt i alla trådar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts