soup Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) Jag gjorde såhär. att ja sparade i madd doggs crib, låt den sparas så att klockan blir 23.00, nu går du in i huset och så går du till gymsalen i huset, och om du försöker träna så står som vanligt you have worked for today alltså vid elva tiden. När det precis blir 00.00 så kan du börja gymma igen, ja testade alldeles nyss och den funkar. Hoppas den funkar för er, och GOOD LUCK. Redigerad 3 december, 2004 av soup Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Hur får man det buggen från början!? tacksam för svar ( ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Om det funkar är jag dig evigt tacksam. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Hur får man det buggen från början!? tacksam för svar ( ) det kommer bara sådär hehe. Men om man får det så är det bara att göra det ja sa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Försvinner den för alltid eller är det bara för en gång? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 det kommer bara sådär hehe. Men om man får det så är det bara att göra det ja sa haha..då vet jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jag sparade i Madd Doggs Mansion sen gick jag och testade gymet direkt och till min stora överraskning så FUNKADE det. Tack till soup Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jag sparade i Madd Doggs Mansion sen gick jag och testade gymet direkt och till min stora överraskning så FUNKADE det. Tack till soup Jag vill ha den där buggen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Tro mig det vill du inte, risken finns att den aldrig försvinner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Tro mig det vill du inte, risken finns att den aldrig försvinner. jaha!? så den gör att man inte kan träna!? är det bara det!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 jaha!? så den gör att man inte kan träna!? är det bara det!? Så är det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Så är det. händer det många!? jag har aldrig råkat ut för det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) det finns ju hundratals topicar som handlar om just gymbuggen och hur man tar bort den. alltså ja, många har den... Redigerad 2 december, 2004 av BloodLine Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 händer det många!? jag har aldrig råkat ut för det Det började för mig efter att jag klarade storyn, innan så fungerade det toppen. Likaså basketbollen försvann efter att ja klarade storyn, men det är också ett känt fall. :/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Offtopic: Finns det något botemedel mot basketbollbuggen? den har jag råkar ut för! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Det började för mig efter att jag klarade storyn, innan så fungerade det toppen. Likaså basketbollen försvann efter att ja klarade storyn, men det är också ett känt fall. :/ det gick att fixa gymbugget, men det gick inte fixa basketbollar :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 det gick att fixa gymbugget, men det gick inte fixa basketbollar :'( Det borde gå på något sätt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 men det är bara att gå på en gamal save fil om man e sugen på basket, Ir hur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 :'( funkade inte för mig Kanske ska gå å prova lite mer snart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 men det är bara att gå på en gamal save fil om man e sugen på basket, Ir hur? men jag har bara min savefil som är bollen är borta på! hur ska jag få tilbaks den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts