krilleo6 Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jag förlorar alltid för att ja sprängs eller bensinen tar slut nån som har nått tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Gör det inte. Hoppa över det. Annars, öva öva öva öva öva öva öva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 tips: då du skall skjuta ner dem med vapen så rekommenderar jag att du lägger planet precis intill fordonet. efter det så matar du bara j*veln med bly. detta gör så att dem lär explodera snabbare och så hinner dem knappt att skjuta dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krilleo6 Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 tips: då du skall skjuta ner dem med vapen så rekommenderar jag att du lägger planet precis intill fordonet. efter det så matar du bara j*veln med bly. detta gör så att dem lär explodera snabbare och så hinner dem knappt att skjuta dig... ok,låter bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) -läser- -skriver- SÖK -svarar- Redigerad 2 december, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 På motorcykeln ska du komma in ovanifrån. resten ska du som sagt parkera på högra sidan peppra allt vad du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts