fabian Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Nån som vet vart man kan hitta en Huntley? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) jag hittade en vid bilskolan´s parkering ( ) . det liknar en landstalker/rancher... edit: du kan även ställa sånna frågor i min nya topic som skall hjälpa sånna som du med att finna bilar... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=22451 (sorry för lite reklam ) Redigerad 2 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 annars åker det vid back o beyond Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Har sett den köra runt på san fierros gator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Då får jag väll föröka leta då, det stod på Gamefaqs att om man måste klarar guld i bilskolan så kan den ibland stå där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Sry för dubbelpost men vet ni vad som står vid bilskolan när jag sätter på PS2? Det vet ni nog! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) mmm. den spawnar där ibland istället för hotknife. den kan även finnas om man har klarat alla silver (men den blir svårare att hitta då)... Redigerad 2 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 För mig brukar Huntley rulla runt i alla städerna. Har hittat den flera gånger i LS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 man kan säga att det åker runt överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts