Mr.Magic Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 köp midnight club3 när de kommer är Midnight club 2/3 värkligare än NFSU2? Jag menar typ som GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 8 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Hur är det att spela THUG2 online? Vad kan man göra? Förutom att åka bräda då... Är det mycket annat folk som lirar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Vad kan man göra mer än att skata på THUG2 ? som på THUG kan man åka bil (mkt bra känsla i bilkörningen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Hur är det att spela THUG2 online? Vad kan man göra? Förutom att åka bräda då... Är det mycket annat folk som lirar? Det är skit kul online har skaffat ett par vänner när jag spelat det. Det finns olika spel som ; Trick Attack(Högst poäng , Grafitti Game(Du ska grinda och göra tricks på saker så de bli i din färg, högst "tags" vinner.), King Of The Hill(Man ska ta en krona och försöka försvara den i en viss tid) , Combo Mombo(Högst combo) och ett par spel till. Det är väldigt mycket folk som spelar speciellt i Storbrittanien och USA. Många bildar så kallade klaner där man spelar tillsammans och tävlar mot andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 (redigerad) Det är skit kul online har skaffat ett par vänner när jag spelat det. Det finns olika spel som ; Trick Attack(Högst poäng , Grafitti Game(Du ska grinda och göra tricks på saker så de bli i din färg, högst "tags" vinner.), King Of The Hill(Man ska ta en krona och försöka försvara den i en viss tid) , Combo Mombo(Högst combo) och ett par spel till. Det är väldigt mycket folk som spelar speciellt i Storbrittanien och USA. Många bildar så kallade klaner där man spelar tillsammans och tävlar mot andra. det är inte precis många klaner Edit: Adda mig på kompis listan(om det går jag vet inte ) Jag heter B-Dog Jag tog namnet från någon NPC i NFSU1. Redigerad 8 december, 2004 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
weferoz Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Jag är en av 3 klanledare för [bVs] på Socom 2. Vi är 4e bäst i europa och så är vi då bäst i Skandinavien som vi har bevisat flera gånger. Jag råder dig till att köpa Socom 2, helt klockrent spel, har du en gång spelat socom 2 rör du aldrig mer igen CS eller liknande spel. (om du inte förstår så syftar jag på onlinedelen för single player delen är inget vidare ) / freezer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Alla PS2 ägare måste ha Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty. Bästa PS2 spelet enligt mig! Fast då bör du nog skaffa och spela igenom Metal Gear Solid (PlayStation) först. Annars lär du inte förstå mycket av tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Vad är det för sorts spel? Need for speed 2 verkar bra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jag är en av 3 klanledare för [bVs] på Socom 2. Vi är 4e bäst i europa och så är vi då bäst i Skandinavien som vi har bevisat flera gånger. Jag råder dig till att köpa Socom 2, helt klockrent spel, har du en gång spelat socom 2 rör du aldrig mer igen CS eller liknande spel. (om du inte förstår så syftar jag på onlinedelen för single player delen är inget vidare ) / freezer ÄR det fortfarande många som spelar Socom 2? Jag ska nog köpa det. 299:- på Webhallen, palla ha USB mic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts