Jump to content

PS2 spel

GEAS
 Share

Recommended Posts

Hur är det att spela THUG2 online? Vad kan man göra? Förutom att åka bräda då... ^_^ Är det mycket annat folk som lirar?

Det är skit kul online har skaffat ett par vänner när jag spelat det. Det finns olika spel som ; Trick Attack(Högst poäng , Grafitti Game(Du ska grinda och göra tricks på saker så de bli i din färg, högst "tags" vinner.), King Of The Hill(Man ska ta en krona och försöka försvara den i en viss tid) , Combo Mombo(Högst combo) och ett par spel till.

Det är väldigt mycket folk som spelar speciellt i Storbrittanien och USA. Många bildar så kallade klaner där man spelar tillsammans och tävlar mot andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är skit kul online har skaffat ett par vänner när jag spelat det. Det finns olika spel som ; Trick Attack(Högst poäng , Grafitti Game(Du ska grinda och göra tricks på saker så de bli i din färg, högst "tags" vinner.), King Of The Hill(Man ska ta en krona och försöka försvara den i en viss tid) , Combo Mombo(Högst combo) och ett par spel till.

Det är väldigt mycket folk som spelar speciellt i Storbrittanien och USA. Många bildar så kallade klaner där man spelar tillsammans och tävlar mot andra.

det är inte precis många klaner ^_^

Edit: Adda mig på kompis listan(om det går jag vet inte :P) Jag heter B-Dog ^_^ Jag tog namnet från någon NPC i NFSU1.

Redigerad av Kung Food
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är en av 3 klanledare för [bVs] på Socom 2.

Vi är 4e bäst i europa och så är vi då bäst i Skandinavien som vi har bevisat flera gånger.

Jag råder dig till att köpa Socom 2, helt klockrent spel, har du en gång spelat socom 2 rör du aldrig mer igen CS eller liknande spel.

(om du inte förstår så syftar jag på onlinedelen för single player delen är inget vidare :rolleyes: )

/ freezer

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är en av 3 klanledare för [bVs] på Socom 2.

Vi är 4e bäst i europa och så är vi då bäst i Skandinavien som vi har bevisat flera gånger.

Jag råder dig till att köpa Socom 2, helt klockrent spel, har du en gång spelat socom 2 rör du aldrig mer igen CS eller liknande spel.

(om du inte förstår så syftar jag på onlinedelen för single player delen är inget vidare :( )

/ freezer

ÄR det fortfarande många som spelar Socom 2?

Jag ska nog köpa det. 299:- på Webhallen, palla ha USB mic.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor