Ludde Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Jag råkade ut för en bug som jag använder mig av ofta nu:om du tar en motorcykel(vilken som hälst) och åker till ett "byta kläder ställe" och ställer moppen så att den precis nuddar "byta kläder"symbolen,sen går du av och så går du på igen så att foten nuddar "byta kläder" symbolen när du går på då står man i motorcykeln och man kan köra som vanligt men man kan inte ramla av och det ser kanska roligt ut när man svänger(man kan också göra volter utan att ramla av.Det är skit bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mackan_84 Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 häftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gave Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Det måste jag testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr. V Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Kan du förklara lite enklare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludde Skrivet 5 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Kan du förklara lite enklare? nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr. V Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Skicka in det till Insane2757, han behöver det. (Läs mer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludde Skrivet 5 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Om han inte redan har det så,visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Om man skjuter samtidigt som man åker motorcykel så kan man inte heller ramla av den, det är lite kul faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts