krilleo6 Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) Vart exporterar man??hur gör man?? (lr e de i ett uppdrag man ska göra det?ja ligger ibörjan av LV) Redigerad 2 december, 2004 av krilleo6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) du kan exportera samt importera bilar då du klarat bilskolan. och så måste du köpa wang cars och klara några få uppdrag. sen kan du åka ner till hamnen och använda lyftkranen till att lasta på bilarna på båten intill... Redigerad 2 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krilleo6 Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 du kan exportera samt importera bilar då du klarat bilskolan. och så måste du köpa wang cars och klara några få uppdrag. sen kan du åka ner till hamnen och använda lyftkranen till att lasta på bilarna på båten intill... hamnen i SF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) japp... edit: du behöver inte guld på allt i bilskolan. det räcker med brons. sen så kan du styla bilarna i wang cars till street racing bilar (efter några av wang cars uppdragen)... Redigerad 2 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krilleo6 Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 ok..thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 no problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 det är ett bra sätt att få nya bilar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krilleo6 Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 mmmmmmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) mmmmmmmm Ge dig med att göra onödiga replies Redigerad 2 december, 2004 av Richard_I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elektrobanK Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Räcker det med att klara körskolan eller måste man ha guld i allt? Jag har klarat körskolan men kan inte hitta import/export... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Räcker det med att klara körskolan eller måste man ha guld i allt? Jag har klarat körskolan men kan inte hitta import/export... klara uppdragen vid ditt garage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elektrobanK Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 klara uppdragen vid ditt garage What? Mitt garage? Jag har varvart spelet...finns inga mer uppdrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 What? Mitt garage? Jag har varvart spelet...finns inga mer uppdrag... Ffs! sätt dig i en bil så ser du att den kan exporteras till easterbay! tex. Sentinel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elektrobanK Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Du får ursäkta men jag fattar inte vad du snackar om! Förklara lite bättre är du snäll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) du måste köpa wang cars, samt köra några uppdrag efter det för att importera/exportera... Redigerad 2 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elektrobanK Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Hmm...här är nåt jag missat! Vad är wang cars? Har det nåt att göra med Bilaffären som ligger snett över gatan från verkstan? Den har jag inte fått än nämligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victorconca Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 sluta dumma dig! Det är bara till att fortsätta spelet tills det fixar sig! Du får ett medelande när du kan fixa med bilar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elektrobanK Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 sluta dumma dig! Det är bara till att fortsätta spelet tills det fixar sig! Du får ett medelande när du kan fixa med bilar.... Jamen tack så hjärtligt för hjälpen! Jag har spelat ett bra tag nu och det var, duktigt längesedan jag varvade spelet. Ingetmeddelande nånstans. Får man bli fundersam? Ja, jag tror det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lime_ Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 What? Mitt garage? Jag har varvart spelet...finns inga mer uppdrag... har du spelat ut spelet två gånger från början?? för det är att varva spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elektrobanK Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Men herregud! Kan nån komma med ett givande svar istället för an massa ovidkommande skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts