PingPong Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Har råkat ut för en konstig sak vad gäller uppdragen.. Är i Las Venturas och är just nu på uppdraget "A Home In The Hills". Efter att ha "sett" Wu Zi Mu`s uppdrag "A Fish In A Barrel" så gjorde jag uppdraget där man ska rädda Madd Dogg och sen två uppdrag för poliserna, alltså när man ska sno dossiern och döda pulaski. Sen gjorde jag flyg uppdraget för salvatore när man hoppar in i ett annat plan och dödar alla och sen uppdraget i liberty city. Det konstiga är sen att när jag går till Wu Zi Mu efter det så får jag göra uppdraget "A Home In The Hills" men kollar jag i guiden så finns följande uppdrag med för Wu Zi Mu som jag inte har haft chans att köra. Key to Her Heart Dam and Blast Cop Wheels Up,Up, and Away Breaking the Bank at Caligula's I 100% comple guiden som finns på forumet här så står dom uppdragen under "Heist Missions" Hursomhelst är något fel, är det en bugg eller? Någon annan som råkat ut för det? Jag har självklart orginal spelet och ingen piratkopia och jag har inte använt några fusk när jag spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) Ingen bugg eller så. Spela vidare du, dom där uppdragen kommer du att få göra lite längre i i spelet. Inget att vara rädd för Keep it up. Redigerad 2 december, 2004 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Har råkat ut för en konstig sak vad gäller uppdragen.. Är i Las Venturas och är just nu på uppdraget "A Home In The Hills". Efter att ha "sett" Wu Zi Mu`s uppdrag "A Fish In A Barrel" så gjorde jag uppdraget där man ska rädda Madd Dogg och sen två uppdrag för poliserna, alltså när man ska sno dossiern och döda pulaski. Sen gjorde jag flyg uppdraget för salvatore när man hoppar in i ett annat plan och dödar alla och sen uppdraget i liberty city. Det konstiga är sen att när jag går till Wu Zi Mu efter det så får jag göra uppdraget "A Home In The Hills" men kollar jag i guiden så finns följande uppdrag med för Wu Zi Mu som jag inte har haft chans att köra. Key to Her Heart Dam and Blast Cop Wheels Up,Up, and Away Breaking the Bank at Caligula's I 100% comple guiden som finns på forumet här så står dom uppdragen under "Heist Missions" Hursomhelst är något fel, är det en bugg eller? Någon annan som råkat ut för det? Jag har självklart orginal spelet och ingen piratkopia och jag har inte använt några fusk när jag spelat. Men dom där uppdragen är dom som är på en grön $ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Ingen bugg eller så. Spela vidare du, dom där uppdragen kommer du att få göra lite längre i i spelet. Inget att vara rädd för Keep it up. dom uppdragen är innan "a home in the hills" men du måste ju göra $ , du har väll inte missat det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PingPong Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Men dom där uppdragen är dom som är på en grön $ Ahhh...Bingo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Ahhh...Bingo! Japp! men det sista uppdraget fattar jag mig inte på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts