iceman Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Har lite svårt att hitta hästsko nr 41. Någon som vet var den är. Den ska vara i ett parkeringshus vid The Ererakd isle. Har varigt över allt i parkeringshuset och jag har inte hittat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jag vet inte sorry det får någon annan svara på , men jag sa iaf att jag inte visste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 De har inte speciella nummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 De har inte speciella nummer. Jo, om man går efter vissa kartor så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Måste du skapa 2 topics!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) Måste du skapa 2 topics!? Dubbelmoral? (tommy killer @ Dec 2 2004, 11:20) onödigt att du har gjort denna topic 2 gånger. cool.gif Rickard-I @ Dec 2 2004 : Ta det lugnt...han kanskeinte vet om det wink.gif Så jag säger som du sa förra gången. Han kanske inte vet om det? Redigerad 2 december, 2004 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Dubbelmoral? Så jag säger som du sa förra gången. Han kanske inte vet om det? hehe..japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grimm Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Jag hittar inte heller denna hästskon.. Jag har kollat vid pelaren vid bensinmacken som beskrivet i vissa flashkartor, samt i parkeringshuset som BradyGames' guide visar. Hittar den inte nånstans i närheten av dessa platser.. sista skon som ska hittas.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Hade problem med den också... men följ väggarna, tror det var så jag gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=21506 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grimm Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Jag hade blandat ihop den med nummer 12.. så när jag hittade den istället fick jag 50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Jag vet inte sorry det får någon annan svara på , men jag sa iaf att jag inte visste Men det var inte så nödvändigt att säga att du inte visste...Tror inte det är vad han vill höra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts