Crice Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Det finns ett Mafia-moddingteam som just nu utvecklar en ny mod till Mafia. Modden kallas "City of Lost Dreams" (förkortat CoLD), och kommer ändra ett flertal saker i staden Lost Heaven. Det mesta om detta finns att läsa här, på moddens officiella hemsida. Den kommer släppas senast imorgon, så håll ögonen öppna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Trevligt med kvalitetsmoddar! Om ni kollar Features hittar ni många coola saker. Bland annat att folk från ens eget gäng kan svika en och gå till Morelli, och då finns det flera sätt att ta hand om förrädaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Trevligt med kvalitetsmoddar! Om ni kollar Features hittar ni många coola saker. Bland annat att folk från ens eget gäng kan svika en och gå till Morelli, och då finns det flera sätt att ta hand om förrädaren. HELL YEAH, BITCH. Bilbomber.. mysigt som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 *längta * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Bilbomber.. mysigt som fan. Yeah lite bilbomber har ju aldrig skadat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) modden har släppts! ska testa nu... Redigerad 5 december, 2004 av Gonarch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 26 %!!!! varför går det inte snabbare? *dreglar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 26 %!!!! varför går det inte snabbare? *dreglar* Vad pratar du om? Det här är ingen chatt, det är ett forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 men ååh fan vad den suger! det gör så att hela spelet hackar och det är hela tiden mafiosos som skjuter en.!! går man till salieris bar för att träffa "chauffören" så skjuter han ner mig! salieri står ute på gatan som ett FÅN! vinscenzo finns ingenstans! !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Ord på dig P-C fast det hackar inte för mig men när jag startar så är det 3 Morello killars om skjuter mot mig. Eftersom jag inte är så bra så dör jag. Och så står det "You've killed Sam, now kill Salieri" störande... Vet att man döda Sam Men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Modden var inte så braa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts