Tjorven 2 Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Kan man hitta Jetpack? I så fall var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 ja. Gant bridge... sök vetja.. finns massor av kartor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) Kan man hitta Jetpack? I så fall var? Finns vid din flygplats (flygskolan) i SF efter att du klarat The Truths uppdrag där. Vars annars vet jag inte, kolla min klistrade tråd, där finns kartor över speciella fordon etc. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=21506 *Spoiler nedan* Sista uppdraget innan du får jetpacken är när du ska flyga med den och hämta nått grönt klet som finns ombord på ett tåg. Redigerad 1 december, 2004 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjorven 2 Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 man måste inte ha varvat spelet för att få den då va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjorven 2 Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Vad heter jetpacken då, så ja kan hitta den på kartan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) Läs min post nogrannare. Du får den efter flygskolans uppdrag. Edit: Vad jag kan minnas så heter den bara Jetpack. Men då jetpacken inte ligger under fordon, så tror jag nog inte att den är med på kartan. Den ska nog även finnas i Area 51 området. Redigerad 1 december, 2004 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 area 69 / no fly zone .. ^^ menar du väll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Vad heter jetpacken då, så ja kan hitta den på kartan?? Det är kanske svårt då du mååste ta dig in i Area 69 annars kan du ju klara lite uppdrag så får du den vid Flygplatsen som du köper efter Torenos uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krilleo6 Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 jetpacken finns vid din flygplats som du köper i ett uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 jetpacken finns vid din flygplats som du köper i ett uppdrag me du måste ha klarat uppdraget Green Goo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts