mulla Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) Rösta på en av frågorna Sony har gjort ett avtal med Rockstar Games, nu kommer nästa gta spel att släppas till alla konsolerna samtidigt, Xbox2 (naturligtvis kommer den ut nästa år), Ps3 runt 2005 vinter och 2006 sommar, PC Tycker ni att det borde komma till Xbox2? Jag tycker inte att den borde komma ut till Xbox, men playstation 3 kommer att kosta runt 5000-6000 som ps2 kostade 6000. Det var ganska dyrt eller vad tycker ni? Det är ju slöseri med pengar, jag ska nog sälja min ps2 snart och köpa ett nytt grafikkort snart för datorn. Så jag kan lira doom3 och nästa gta på den. Eftersom gta kommer att komma till alla konsoler (datan också) samtidigt. Är det nån som vet en bra ställe där jag kan sälja min ps2, inte nån webbsida. Inte sånna typ som blocket. Butiker (internetbutiker också) vill jag ha. Redigerad 1 december, 2004 av mulla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Alltså jag förstår inte? Vissa säger att nästa GTA inte kommer till PS2.. Nähä, då kommer det väl till PC då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Alltså jag förstår inte? Vissa säger att nästa GTA inte kommer till PS2.. Nähä, då kommer det väl till PC då? Nästa gta kommer till ps3 tror jag. Men jag är ledsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Jag hoppas på ps2. Jag kommer iaf inte köpa PS3 på nåt år. När priserna gått ner så köper jag nog de men vill inte lägga ut 6000 kr på en TV-spelskonsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Frågan är konstigt ställd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Jag vill rösta på flera. Hoppas innerligt att det släpps till PS3, dels pga PS2 inte har det som krävs, tekniskt, och dels för att det vore dumt att släppa det till 2an när 3an vore ett alternativt. Se det från deras synvinkel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Rösta på en av frågorna Sony har gjort ett avtal med Rockstar Games, nu kommer nästa gta spel att släppas till alla konsolerna samtidigt, Xbox2 (naturligtvis kommer den ut nästa år), Ps3 runt 2005 vinter och 2006 sommar, PC Tycker ni att det borde komma till Xbox2? Jag tycker inte att den borde komma ut till Xbox, men playstation 3 kommer att kosta runt 5000-6000 som ps2 kostade 6000. Det var ganska dyrt eller vad tycker ni? Det är ju slöseri med pengar, jag ska nog sälja min ps2 snart och köpa ett nytt grafikkort snart för datorn. Så jag kan lira doom3 och nästa gta på den. Eftersom gta kommer att komma till alla konsoler (datan också) samtidigt. Är det nån som vet en bra ställe där jag kan sälja min ps2, inte nån webbsida. Inte sånna typ som blocket. Butiker (internetbutiker också) vill jag ha. Var har du hört det här, Att nästa GTA ska släppas till ps3, pc och xbox 3 samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Om det spelet släpps till PC, Xbox, PS2 samtidigt så är ju PC det självklara valet för många. Dessutom så skulle R* tjäna mycket på att släppa till alla tre samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 vad har "Det borde komma till ps3" att göra med "Ska ni köpa PS3?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Om det spelet släpps till PC, Xbox, PS2 samtidigt så är ju PC det självklara valet för många. Dessutom så skulle R* tjäna mycket på att släppa till alla tre samtidigt. Men han säger emot sej själv, han skriver att det kommer släppas till alla konsoler på samma gång och samtidigt att Sony precis har skrivit ett nytt kontrakt med rockstar. Låter inte alltför trovärdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Jo men jag tänkte inte på hans inlägg när jag skrev det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 rösta på en av frågorna?? vilka frågor?? trodde man skulle rösta på svaren men där misstog jag mig, så min röst blir väl blank då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 asså Sony,micrsoft och Rockstar Tjänar ju på att släppa det till Ps3 och X-box2 och vissa kommer ju uppgradera sin dator för detta och det blir väl förmodligen microsoft som tjänar på de... Tänker köpa Ps3 ett år efter release precis osm med mitt Ps2... aja tjao! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Det bör nog komma till PS3. Förstår inte riktigt varför dom skulle släppa det till PS2, då PS3:an kommer bli kraftigare och antagligen kommer spelet kräva otroligt mycket mer. Nu har jag inte läst mycket om PS3, men om man bara jämför PSX med PS2 så borde förändringen bli ungefär lika stor till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Det bör nog komma till PS3. Förstår inte riktigt varför dom skulle släppa det till PS2, då PS3:an kommer bli kraftigare och antagligen kommer spelet kräva otroligt mycket mer. Nu har jag inte läst mycket om PS3, men om man bara jämför PSX med PS2 så borde förändringen bli ungefär lika stor till PS3. Är inte PSX och PS3 samma sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 den frågan var förjävla oklar :/ o de e väl klart att dom gör nästa GTA till Ps3 så nästa GTA o ps3 kommer rätt så samtidigt annars e dom ju bra dumma!! o ja ska nog köpa Ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Tycker första inlägget är något förvirrat och innehåller falsk info Nåväl, nästa GTA kommer till nästa generations konsoler (dvs. PS3 och/eller Xbox2. GC2 är troligen borträknad då Nintendo tycker GTA är för våldsamt). Spelet släpps dock inte tillsammans med någon av konsolerna utan kommer först något år senare (vad jag har hört iaf). Så sikta in er på 2007. *Tråd flyttad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Är inte PSX och PS3 samma sak? PSX är den första ps som kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) Ps2 kostade 4500 på releasen, inte 6000. PSX är den första ps som kom. Nej PSX är en multimediamaskin från sony med dvd-spelare, hårddisk och möjlighet att spel ps2 och ps1 spel. PSX var förvisso arbetsnamnet för första playstation. Redigerad 2 december, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 vote: ja, köpte ps2 längesen... klart man ska ha ps3 när det kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts