Riichard Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Hellu... Kan man göra nåt mera än att köra street race vid sunshine auto? Jag får de intrycker ibland när jag läser här, att man kan typ ska hämta bilar och sånt där med.. Men de har inte jag sett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Hellu... Kan man göra nåt mera än att köra street race vid sunshine auto? Jag får de intrycker ibland när jag läser här, att man kan typ ska hämta bilar och sånt där med.. Men de har inte jag sett... där nere där du ser de olika streetracen, finns ett garage till höger om dig.. strax till höger om detta garage finns en lista på bilar du ska hämta... dit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 4 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 tnx ska kolla upp de direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gave Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Det finns fyra listor: Första listan får man 1500 om dagen. Andra får man 4000 om dagen. Tredje får man 6000 tror jag jag har inte klarat den än det är bara Comet som saknas. Fjärde får man 9000 om dagen på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mackan_84 Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 vad ska man göra för att man ska få pengar där ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 klara listorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Det finns fyra listor: Första listan får man 1500 om dagen. Andra får man 4000 om dagen. Tredje får man 6000 tror jag jag har inte klarat den än det är bara Comet som saknas. Fjärde får man 9000 om dagen på. Det står en comet vid ingången till golfklubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mackan_84 Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 (redigerad) vad då för listor?? ja justia dom Redigerad 4 december, 2002 av Mackan_84 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr. V Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Det enda jag har sett är en karta på Vice City. Hur åker man i ett Street Race? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 5 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Tycker de är svårt att hitta de där jävla bilarna.. Vad är tex. en Landstalker (felstavat kanske ) för bil? Har för mig att de är nåt jeepliknande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mackan_84 Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Landstalker är en jeep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Jag har klarat listan. Men ska man inte göra som på GTA 3 att man ska sammal polis bilar och ambulanser m.m? Tycker att det gick för lätt att klara spelet annas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Jag har klarat listan. Men ska man inte göra som på GTA 3 att man ska sammal polis bilar och ambulanser m.m? Tycker att det gick för lätt att klara spelet annas! Nix ska man inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 6 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 De finns så mycket polisbilar och ambulancer runt om i stan så de hade varit nästan lite för enkelt i VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Angle Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Har ni något bra tips på hur man vinner racen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 7 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Fins nog inga direkt enkla tips... Men lär dig att kontrollera handbromsen till fulla. Kör du ett längre lopp så ta en hållbar men endå snabb bil. Jag klarade den sista loppet med Zebra Cab, den man får på Kaufmans Cab.. Lär dig banan så du vet vart svängarna kommer.. Å kör inte allt för fort, de är inte alltid de bästa utan de är bättre att klara svängarna rätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Har ni något bra tips på hur man vinner racen? fixa en sport bil sabre turbo eller bilen man får vid den 4 listan eller så finns det fusk till nån bil vid namn hot ring racer och den är väldigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Hot ring racer eller cheetah e ett måste... Sen e det bara att köra tills du spricker... 6:e loppet klarar man på ca. 5min... Det e Låååååååångt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 (redigerad) Jag undra vart man kan hitta "Stretchen" (limousinen) nån speciell bil man kan han.står parkerad nån stans? Redigerad 8 december, 2002 av FerkurZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Står på höger sida av trappen på Versetti estate... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts