Krishna Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) Nu har jag klarat av alla Wossies missions och Syndicates uppdrag fram till Mike Toreno men nu är det stopp!? Jag springer runt och väntar på mobilsamtal men inget händer. Det finns ju fler uppdrag för Syndicate. Jag har bara gjort ett utav Zeros uppdrag men man behöver väl inte göra dem för att komma vidare vad jag förstått? Någon som vet. Är det bara att fortsätta springa runt eller är det något jag måste göra för att komma vidare till Syndicates uppdrag Outrider? Redigerad 1 december, 2004 av Krishna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Bara att vänta. Z's uppdrag behövs absolut inte göras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Gå in i en bil och kör en bit sen gå ut. det ska funka eller har du missat nåt litet man knappt märker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Du kanske ska köpa den övergivna flygplatsen, göra alla övningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Gå in i en bil och kör en bit sen gå ut. det ska funka eller har du missat nåt litet man knappt märker. Du har så rätt min vän! Var helt inställd på mobilsamtal och får nu se att det lyser en symbol vid CJ:s garage. Fan vilken åsna man e ibland. Tack alla som försökt hjälpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krilleo6 Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) om du har gjort bilskolan kommer de en massa mer uppdrag. edit:bilskolan inte bildskolan Redigerad 2 december, 2004 av krilleo6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
goolie67 Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Ja, just det. Efter "Bildskolan", när du lärt dig rita så får du nya uppdrag av bildläraren. Så rita på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) Jag har nu ritat en häst och hoppas att den blir godkänd. Har äntligen fått köra på broarna nu till och från SF och håller på att köra monstertruck just nu. Detta spelet blir bara bättre och bättre. Fast just nu längtar jag efter Los Santos litegrann... Redigerad 2 december, 2004 av Krishna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts