Chillen Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) *SPOILER* Yo ! Jag är på uppdraget (har fått hjärnsläpp) där man ska mörda Big smoke och sedan följa efter Officer Tenpenny och Sweet som ''hänger'' med det är så jädra jobbigt... VAd ska man gö ? Bara följa efter dem ? Redigerad 1 december, 2004 av TCBTCBTCB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 kanske spoiler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) *inget* Redigerad 1 december, 2004 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Gör spoiler varning!!! Ändra posten nu för f*n. Nu låter jag lite dum men... Vad är spoiler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Ngt som förstör spelupplevelsen / avslöjar handlingen etc. Btw så ändrade jag trådens title, bättre nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Ngt som förstör spelupplevelsen / avslöjar handlingen etc. Btw så ändrade jag trådens title, bättre nu? tack Jocken! men ja visste redan detta, men tänker på andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spaceman Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Yo ! Jag är på uppdraget (har fått hjärnsläpp) där man ska mörda Big smoke och sedan följa efter Officer Tenpenny och Sweet som ''hänger'' med det är så jädra jobbigt... VAd ska man gö ? Bara följa efter dem ? det är bara att följa efter, vid ett speciellt tillfälle ska du köra upp bakom brandbilen och fånga Sweet, det är inte så jättesvårt, man måste dock köra djävligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 det är bara att följa efter, vid ett speciellt tillfälle ska du köra upp bakom brandbilen och fånga Sweet, det är inte så jättesvårt, man måste dock köra djävligt bra. Och det gör inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Kör precis så att du krockar med Tenpenny, då släpper han och hamnar i din bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 hrrm.. *SPOILER* Efter du har fått han så ska du spränga alla bilar å skit Det är det sista uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 det är det bästa uppdraget i hela SA! men jag tyckte de va lite lätt när man skulle följa efter. jag tyckte de skulle va lite andra bilar som sköt på en aja! ja e väll FÖR bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 jag tyckte alla uppdrag i San Andreas var 348025902579230 gånger lättare än i Vice City, där fick man så mycket poliser efter sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts