Kaboom Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Vill veta hur många som kan koda i scm här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Nej, men vill lära mig men jag har ingen lust. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Vote: Nej , men jag vill lära mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Vote:Ja Kan lite grann :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Trinity_ Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 nopp men vill lära mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Vote: Nej, men vill lära mig. Iofs, så kan jag lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Ojdå... En till kaboom-skryta-tråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 kan lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Ojdå... En till kaboom-skryta-tråd... HAHAHA VOTE: Nej, men vill lära mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) Ojdå... En till kaboom-skryta-tråd... Sad but true! Redigerad 1 december, 2004 av sajko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Sad but true! DÖÖÖÖN! DÖNÖNÖNÖÖÖÖÖÖÖÖ! DÖÖÖ-NÖÖÖÖÖÖÖÖ! Dinininfjunkidink, wäowäo DÖÖÖÖN! DÖNDÖNDÖN! *duns, duns duns* DÖNNÖÖÖN, dininnismask! Ra-tatata, baaa-baababaNÄNÄNÄNÄNÄ baa-baababa NÄNÄNÄ... Det funkar verkligen inte att nynna låtar i text. Öhm.. scm? Är inte det förkortning för något? Typ.. scum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 VOTE: Nej, men vill lära mig. Men jag vet att det är jä*ligt krångligt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) Vad menar ni med skrytartrådar? Har jag gjort många trådar som har fått er att känna er små? Isåfall ska jag sluta för det är ju snart jul Om ni menar skryta med definitionen: berömma sig själv, så borde ni förstå att man inte alltid berömmer sig själv när man vill ta reda på saker. Den riktiga anledningen till att jag gjorde denna topic var för att se ifall någon annan här kunde koda skulle kunna hjälpa mig med missions för det är ju lite svårt att göra allt själv! Anledningen till att du/ni tycker så är väll avundsjuka, men ni visar det på ett annat sätt, det är helt vanligt. Redigerad 2 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Inte för att jag har spelet på PC men VOTE: Nej, men vill lära mig Då kan jag ändra lite hos min VCdatakompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Vad menar ni med skrytartrådar? Har jag gjort många trådar som har fått er att känna er små? Isåfall ska jag sluta för det är ju snart jul Om ni menar skryta med definitionen: berömma sig själv, så borde ni förstå att man inte alltid berömmer sig själv när man vill ta reda på saker. Den riktiga anledningen till att jag gjorde denna topic var för att se ifall någon annan här kunde koda skulle kunna hjälpa mig med missions för det är ju lite svårt att göra allt själv! Anledningen till att du/ni tycker så är väll avundsjuka, men ni visar det på ett annat sätt, det är helt vanligt. Okej, du vill ha hjälp, men det verkar ändå som du vill ta reda på om du är bättre än alla andra här. Fast iofs, så är du det, men ändå. Men jaja, iofs är det väl kul att ta reda på om folk tycker en är bra, fast det kan verka som man skryter. Men om man ska gå lite on-topic. Nej, jag kan inte och jag vill inte lära mig. Även fast jag tror det är rätt lätt, <skryt> iom att jag har rätt lätt för att lära mig </skryt>. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Okej, du vill ha hjälp, men det verkar ändå som du vill ta reda på om du är bättre än alla andra här. Fast iofs, så är du det, men ändå. Men jaja, iofs är det väl kul att ta reda på om folk tycker en är bra, fast det kan verka som man skryter. Men om man ska gå lite on-topic. Nej, jag kan inte och jag vill inte lära mig. Även fast jag tror det är rätt lätt, <skryt> iom att jag har rätt lätt för att lära mig </skryt>. Jo jag förstår vad du menar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) klart att man e avundsjuk, skulle va asballt o kunna Redigerad 2 december, 2004 av sajko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 klart att man e avundsjuk, skulle va asballt o kunna Mm.. Vill ni lära er? Jag kan lära er göra lite småsaker om ni vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Tror alla vill lära sig, Hellre kunna för mycket än för lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Tror alla vill lära sig, Hellre kunna för mycket än för lite Mm.. Snygg signatur förresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts