P-C Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Hur får du det till rim? trumma lite på skirvbordet tänk på en takt.. e.g säg det här i takt funnylins kommentar är dum som en grupp med blinda som läser böcker// jag hånskrattar åt honom, han blir lessen o stirrar på sina fötter// *fan vad dålig jag blivit på Punch Lines* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 trumma lite på skirvbordet tänk på en takt.. e.g säg det här i takt funnylins kommentar är dum som en grupp med blinda som läser böcker// jag hånskrattar åt honom, han blir lessen o stirrar på sina fötter// *fan vad dålig jag blivit på Punch Lines* Kan någon förklara för mig på ett lite bättre sätt hur det ens är möjligt att det där kan bli rim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) Kan någon förklara för mig på ett lite bättre sätt hur det ens är möjligt att det där kan bli rim. jag ger snart upp altså.. du fattar ju inte har lust o säga nåt riktigt elakt... fast då kommer du bajsa på dig och lämna forumet som stellhell Redigerad 3 december, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 jag spelar in de där imorrn så ska du få höra att det rimmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) jag ger snart upp altså.. du fattar ju inte Jo då jag fattar. Rim= Barn - Kvarn Anka - Planka Trampa - Stampa Böcker - Fötter ? har lust o säga nåt riktigt elakt btw: Då skulle jag kontra med något ännu elakare...moahaha *Funny tror för ett ögonblick att han är Dr E. Bush* Redigerad 3 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jo då jag fattar. Rim= Barn - Kvarn Anka - Planka Trampa - Stampa Böcker - Fötter ? säga emot mig?? shit funny det är ingenting som tycks vara lätt Ungefär som att greppa automatvapen och spela rysk roulett har inget me saken att göra.. lät bara så jävla coolT men du får höra imorrn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Det ska bli kul att höra Jag fattar vad du menar, men det där är flyktrim, inte ett äkta rim. Det är ett sånt man sätter när man måste ha det rimmet. Nej du! Äkta rim ska de vara! Julrim från min pappa (handduk): Du kan använda detta När du e ute o skvätta® Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Orkade inte läsa ahela topicen, så det kanske redan finns svar. Men i alla fall... taxis=substantiv, spontan rörelse hos organism eller cell som svar på direkt retning (t ex spermier!) taxi i plural är taxiS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Orkade inte läsa ahela topicen, så det kanske redan finns svar. Men i alla fall... taxis=substantiv, spontan rörelse hos organism eller cell som svar på direkt retning (t ex spermier!) taxi i plural är taxiS Redan svarat... en ny svenska kluring: Loka i plural Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 en ny svenska kluring: Loka i plural Menar du det där vattnet? Heter väl Loka i plural med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 säga emot mig?? shit funny det är ingenting som tycks vara lätt Ungefär som att greppa automatvapen och spela rysk roulett har inget me saken att göra.. lät bara så jävla coolT men du får höra imorrn... Herregud människa, om du ska släppa punchlines så gör det fan ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Menar du det där vattnet? Heter väl Loka i plural med? Hmm kanske Titta! Fem loka! Joo kanske... Nån som har nån kluring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 ett lejon som är rädd ett djur som är lat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 ett lejon som är rädd ett djur som är lat ... lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 men vilken lol tråd ville skämta med tanke på "lol" tråden plural av taxi: en taxi, flera bilar som är nerkladdade med reklam som rika knösar åker i. angående den där elefanten: en lat elefant. de förbaskade lata djuren orkar inte göra någonting. punkt slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Orkade inte läsa ahela topicen, så det kanske redan finns svar. Men i alla fall... taxis=substantiv, spontan rörelse hos organism eller cell som svar på direkt retning (t ex spermier!) taxi i plural är taxiS Det "taxis" som du pratar om är i singular och har ingenting att göra med fordonet taxi och dess ändelse med tanke på att "taxis" inte är ett Svenskt ord. I Svenska existerar knappt ändelsen -s. Enligt språkvårdsfascisterna som gav oss styggelser som "tjugohundra" och "dejt", finns inte pluraländelsen -s på svenska. Därför heter det en video, flera videor, inte videos. Skulle säga att det heter en taxi, flera taxi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Det "taxis" som du pratar om är i singular och har ingenting att göra med fordonet taxi och dess ändelse med tanke på att "taxis" inte är ett Svenskt ord. I Svenska existerar knappt ändelsen -s. Skulle säga att det heter en taxi, flera taxi! Maybe, maybe not... Det finns inte så många ord som man inte böjer i plural... Taxi är ett låneord så det är ju lite knepigt... Taxiar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 kollade upp idag.. det heter faktiskt "Ett lat djur" låter sjukt men så är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts