jeppan Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 jag tycker att rockstar ska fixa alla sjuka buggar och släppa en ny version som man kan köpa eller byta mot sin gamla san andreas-skiva.... bara en tanke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Låter dyrt För R* alltså, men tanken är god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Men vilket jävla tjat, buggarna i GTA är ju fan inget, det är buggar i alla spel. Gta är ett komplett spel. Låter riktigt jävla onödigt. Vänta till nästa GTA istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Men vilket jävla tjat, buggarna i GTA är ju fan inget, det är buggar i alla spel. Gta är ett komplett spel. Låter riktigt jävla onödigt. Vänta till nästa GTA istället. men de verkar vara extrem störiga buggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Låter dyrt För R* alltså, men tanken är god. Off-topic: bilden i din signatur bör tas bort eftersom den är över en halv mb stor... On-Topic: Att släppa ett nytt spel som alla skulle få byta till skulle vara alldeles för komplicerat och extremt dyrt för R* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 jag har itne märkt en enda bugg som skapat problem för mig, och jag har 100 procent så sluta lipa.. ingen är perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 de får ju skylla sig själva om de släpper ett halvklart spel.. de lär ju ha fått x antal tusen mail från personer som känner sig lite smått lurade.. jag tycker i varje fall inte att man ska acceptera såna buggar när man betalar fan 500 spänn och uppåt för det.. man kan ju nästan tro att det är en beta de har släppt.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Off-topic: bilden i din signatur bör tas bort eftersom den är över en halv mb stor... On-Topic: Att släppa ett nytt spel som alla skulle få byta till skulle vara alldeles för komplicerat och extremt dyrt för R* Bilden är ~80 kb. Visst vore det en god tanke, men att bränna om alla skivor som är sålda igen skulle helt enkelt inte vara värt det. Personligen har jag spelat igenom hela spelet 1½ gång och har inte lidit av någon bugg - alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Bilden är ~80 kb. Visst vore det en god tanke, men att bränna om alla skivor som är sålda igen skulle helt enkelt inte vara värt det. Personligen har jag spelat igenom hela spelet 1½ gång och har inte lidit av någon bugg - alls. Offtopic: Har bytt bild då jag insåg att den gamla blev tok för stor när jag la in videoklippet utan att komprimera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) allså, att tjöta på buggar är ju typ löjligt, det är ett bra spel i övrigt, nöj er ^^ edit: tog bort svordom, falköga vill att ja ska sluta svära Redigerad 1 december, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 ord! rabbla upp allt skit i livet och gå runt sur liksom. härligt säg istället vad ni gillar med SA, har inte sett många göra det! tycker att det är en klar spelupplevelse och är det bästa jag spelat in my little life.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 har knappt märkt några buggar, inget att tjata om GTA har alltid haft buggar kommer alltid att ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 de får ju skylla sig själva om de släpper ett halvklart spel.. de lär ju ha fått x antal tusen mail från personer som känner sig lite smått lurade.. jag tycker i varje fall inte att man ska acceptera såna buggar när man betalar fan 500 spänn och uppåt för det.. man kan ju nästan tro att det är en beta de har släppt.. :/ Men vad fan gnäller du om? GTA SA innehåller inga störiga buggar. Jag förstår mig inte på vissa människor. "Ett halvklart spel", snälla människa okej det har hänt två gånger att bilar har försvunnit från ett garage, so what? Du kan inte ha spelat många tv/data-spel om du tycker att buggarna till San Andreas är allvarliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) Amen kom igen nu alla sluta nu! Han kanske tycker att dom ska göra det så what varför klaga på han ingen mening med det ? Redigerad 1 december, 2004 av vigebo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Amen kom igen nu alla sluta nu! Han kanske tycker att dom ska göra det så what varför klaga på han ingen mening med det ? Han får tycka vad han vill, men det får även vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Har knappt märkt några buggar. Dock så jag fallit genom marken och dykit upp på gatan nån annanstans efter en stund... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 en sån överdrift kan man kalla detta! "alla dessa buggar" hehe det finns ju typ några stycken kända som jag inte lider utav.... Gymetbuggen händer bara för vissa och det skulle inte ens komma på fråga för Rockstar att ge ut en annan version!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 De buggar som är mest störande är det som handlar om gym, garage och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 De buggar som är mest störande är det som handlar om gym, garage och sånt. Oj, fruktansvärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Jeppan:Så du menar alltså att Gymet och Garagen är 50% av spelet? isf så tycker jag synd om dig att du inte upplever samma sak som oss andra när du spelar Gta: San andreas Btw:Hej hopp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts