Jump to content

rockstar...

jeppan
 Share

Recommended Posts

de får ju skylla sig själva om de släpper ett halvklart spel.. de lär ju ha fått x antal tusen mail från personer som känner sig lite smått lurade.. jag tycker i varje fall inte att man ska acceptera såna buggar när man betalar fan 500 spänn och uppåt för det.. man kan ju nästan tro att det är en beta de har släppt.. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Off-topic: bilden i din signatur bör tas bort eftersom den är över en halv mb stor... >_<

On-Topic: Att släppa ett nytt spel som alla skulle få byta till skulle vara alldeles för komplicerat och extremt dyrt för R*

Bilden är ~80 kb.

Visst vore det en god tanke, men att bränna om alla skivor som är sålda igen skulle helt enkelt inte vara värt det. Personligen har jag spelat igenom hela spelet 1½ gång och har inte lidit av någon bugg - alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bilden är ~80 kb.

Visst vore det en god tanke, men att bränna om alla skivor som är sålda igen skulle helt enkelt inte vara värt det. Personligen har jag spelat igenom hela spelet 1½ gång och har inte lidit av någon bugg - alls.

Offtopic: Har bytt bild då jag insåg att den gamla blev tok för stor när jag la in videoklippet utan att komprimera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

de får ju skylla sig själva om de släpper ett halvklart spel.. de lär ju ha fått x antal tusen mail från personer som känner sig lite smått lurade.. jag tycker i varje fall inte att man ska acceptera såna buggar när man betalar fan 500 spänn och uppåt för det.. man kan ju nästan tro att det är en beta de har släppt.. :/

Men vad fan gnäller du om? GTA SA innehåller inga störiga buggar. Jag förstår mig inte på vissa människor. "Ett halvklart spel", snälla människa okej det har hänt två gånger att bilar har försvunnit från ett garage, so what? Du kan inte ha spelat många tv/data-spel om du tycker att buggarna till San Andreas är allvarliga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor