mulla Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Helt enkelt, Jag har tröttnat på gta:san andreas och jag ville byta spel. Men tror ni att dem byter san andreas till valfritt spel? Utan extra pålägg eller nåt sånt. Jag bor långt där ifrån SÅ SÄG INTE : GÅ OCH FRÅGA ISTÄLLET!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 gjorde inte du nyss en sån här topic... sälj det till en kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) På EB här jag bor så får man lämna in två begagnade spel för ett nytt. Vet ej hur det är hos dig, men tyvärr.. vill du verkligen veta och du inte vill ringa dom så får du tala om vart du köpt spelet, butik etc. Alla butiker har inte samma policy. EDIT; Beror också på hur gammalt ditt SA är. Hur skulle det vara ifall alla köpte ett spel, sen bytte det mot ett annat spel gratis, sen när man tröttnat på det så bytte man vidare till nästa. Låter som att butiken förlorar på det, dessutom speltillverkarna. Dessutom behöver du inte gå å fråga, ring. Redigerad 1 december, 2004 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Ring, maila eller besök din butik. Svårare än så är det inte. Däremot är det mycket svårare att ställa frågan på ett forum och sedan tro att någon vet exakt vad din affär har för deals. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Blir ju inte lättare när du bara säger 'butiken' och 'dem'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Det är ju inte bara skivan som skall vara repfri om du skall få ett nytt spel i logiken.. Kartan och instruktionsboken måste vara i "mint condition" logiskt sett. Dessutom är ett begagnat spel värt mycket mindre än ett nytt oavsett om det är repfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Smokah Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Uhm.. Ja köpte GTA: Sa på EB games när det kom ut. Ja klarade det på 1 vecka sen gick ja dit å bytte in det mot 3 nya spel "begnangnade spel". På eb games där jag bor så får man köpa 3 spel å betala för 2, så ja tog 2st 300kr spel + ett till. 3 dagar senare gick ja dit å bytte in dom 3 spelen mot 3 nya. några dagar efter det gick ja dit å bytte in dom 3 spelen mot 1 nytt. några dagar efter det gick ja dit å bytte mot 3 nya spel, och så har ja gjort nu 6ggr. den 6gången blev dom lite irriterade och sa att det inte är nått jävla bibliotek och att ja inte kan byte spelen nå mer. Så gå och byt du, minst 3ggr men du måste byta ínnan 10 dagar och ha kvitto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 På EbGames där jag bor fick jag lämna in 3st spel för 1 nytt. Så du borde kunna lämna in 1 spel. Men räkna inte med så mycket cash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Helt enkelt, Jag har tröttnat på gta:san andreas och jag ville byta spel. Men tror ni att dem byter san andreas till valfritt spel? Utan extra pålägg eller nåt sånt. Jag bor långt där ifrån SÅ SÄG INTE : GÅ OCH FRÅGA ISTÄLLET!!!!!!!!!!! Bor du långt ifrån din telefon också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Ha det kvar tills du får lusta att testa nått nytt...du har säkert inte upptäckt hrla san andreas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dannyCage Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Helt enkelt, Jag har tröttnat på gta:san andreas och jag ville byta spel. Men tror ni att dem byter san andreas till valfritt spel? Utan extra pålägg eller nåt sånt. Jag bor långt där ifrån SÅ SÄG INTE : GÅ OCH FRÅGA ISTÄLLET!!!!!!!!!!! Du kan alltid lägga upp den på bytlåna.se, ett ställe för att byta spel o dyl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 (redigerad) De missade jag glöm de ja skrev Redigerad 12 april, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Dra inte upp en 4år gammal tråd *reported* Var lite snäll han är ju ny. Lite svårt att kunna allt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Dra inte upp en 4år gammal tråd *reported* Sedan kom han ju med något nytt så andra medlemmar inte behöver dra upp denna tråd och som andra kan ta hjälp av. Så jag förstår inte varför det behövs en report. Låt den bara ruttna vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts