ZliPp Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 tja! det är så att jag har ju comhem och för att logga ut så måste man ju klicka på logga ut och de är en popup. men när ja går in på startsidan så kommer den inte fram! ja hade ingen popup blockerar och det var ändå så sen laddade jag ner googles popup-blockerare och gjorde så den tillåter den sidan popups men logga ut saken kommer ändå inte fram! nån som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 tja! det är så att jag har ju comhem och för att logga ut så måste man ju klicka på logga ut och de är en popup. men när ja går in på startsidan så kommer den inte fram! ja hade ingen popup blockerar och det var ändå så sen laddade jag ner googles popup-blockerare och gjorde så den tillåter den sidan popups men logga ut saken kommer ändå inte fram! nån som vet varför? ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 ja varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 fick ett brev i dag av comhem och dom har slutat med att man måste logga in så de var därför! nu har jag gtasajten som startsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Dessutom finns många fina program som gör att man loggar in direkt när man har starat upp datorn. Själv har jag använt IC Login i några år. Fast nu har det ju ordnat upp sig för dig så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Trevligt att du fick det funka, själv har man ju självinloggande ADSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Trevligt att du fick det funka, själv har man ju självinloggande ADSL Jag har så att jag måste skriva in nått skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Blää,.. sånt ska man inte ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Blää,.. sånt ska man inte ha Nej jag vet men det är bara så för mig fasst mitt bredband är det sämsta 0.5 mb/s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Synd :'( JHag vet inte vad jag ha själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Synd :'( JHag vet inte vad jag ha själv Men ta reda på det kan vara ra att veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Japp, det är gott, att veta å äta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts