Krillepille Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 jag hatar mitt ventrilo bär jag startar så funkar det och prata men efter ett tag så slutar den bara ens markera att jag snackar då går jag in i setup och tryck ok, och så fortseter det vad gör jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 idag ska jag nu visa dig en sak som heter punkt! det ser ut sahär "." imorgon sa ska jag visa en krokig sak som heter komma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jag ska också visa en grej, den heter "-" bindesträck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 bara svara på frågan PS:dyslektiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Testa bara att installera om det? :\ P-C och Gunde5, varför hacka ner på en som inte använder punkt och komma? Väx upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Testa bara att installera om det? :\ P-C och Gunde5, varför hacka ner på en som inte använder punkt och komma? Väx upp. för dom är såomogna fattar du väll och har inge bättre för sej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 för dom är såomogna fattar du väll och har inge bättre för sej! hur visste du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 vet ingen vad som är fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) Testa bara att installera om det? :\ P-C och Gunde5, varför hacka ner på en som inte använder punkt och komma? Väx upp. Du borde växa upp, jag menar, det är väll du på avataren? ja du tycks ju inte fått ben eller kropp Men ärligt talat, det är ganska jobbigt om någon skriver såhär bara för att få säga det dom vill men dom använder aldirg punkt medge att det är jobbigt EDIT : P-C, nu ska jag lära dig en bokstav som kallas å, sÅ här ser den ut : "liten: å" "STOR: Å" Redigerad 3 december, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Du borde växa upp, jag menar, det är väll du på avataren? ja du tycks ju inte fått ben eller kropp Men ärligt talat, det är ganska jobbigt om någon skriver såhär bara för att få säga det dom vill men dom använder aldirg punkt medge att det är jobbigt EDIT : P-C, nu ska jag lära dig en bokstav som kallas å, sÅ här ser den ut : "liten: å" "STOR: Å" du vet inte hur jävla svårt det att stava om man är dyslektiker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 KAN INTE BArA NÅGON SVARA PÅ MIN FRÅGA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Du borde växa upp, jag menar, det är väll du på avataren? ja du tycks ju inte fått ben eller kropp Men ärligt talat, det är ganska jobbigt om någon skriver såhär bara för att få säga det dom vill men dom använder aldirg punkt medge att det är jobbigt EDIT : P-C, nu ska jag lära dig en bokstav som kallas å, sÅ här ser den ut : "liten: å" "STOR: Å" haha när jag skrev det satt jag vid skolans datorer och dom har inget Å Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts