Chillen Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) Det finns snöstaden Liberty City på uppdraget med Rosenberg tror jag ! 2 frågor ! 1.Kan man återvända till Liberty City 2.Har jag fått det på bak nuggan eller är det där ifrån CJ är ? OBS ! Jag har kollat om det fanns en likadan topic men hittade ingen ! Redigerad 1 december, 2004 av TCBTCBTCB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Det finns snöstaden Liberty City på uppdraget med Rosenberg tror jag ! 2 frågor ! 1.Kan man återvända till Liberty City 2.Har jag fått det på bak nuggan eller är det där ifrån CJ är ? OBS ! Jag har kollat om det fanns en likadan topic men hittade ingen ! 1. du kan inte åtevända 2.CJ kommer inte därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) nej man kan inte återvända dit. CJ bodde i Liberty city men återvänder till sin hemstad Los santos när han får veta att hans mamma är död. Redigerad 1 december, 2004 av blink182 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 nej man kan inte återvända dit. CJ bodde i Liberty city men återvänder till sin hemstad Los santos när han får veta att hans mamma är död. Tack för svaren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Svar på frågor: 1. Enda gången man besöker Liberty City är under uppdraget "Saint Mark's Bistro". 2. CJ är uppväxt i Los Santos, men "flydde" till Liberty City för att pröva lyckan där istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Det finns snöstaden Liberty City på uppdraget med Rosenberg tror jag ! 2 frågor ! 1.Kan man återvända till Liberty City 2.Har jag fått det på bak nuggan eller är det där ifrån CJ är ? OBS ! Jag har kollat om det fanns en likadan topic men hittade ingen ! 1. Nej många har försökt men de gör inte vajag vet iaf kanse när han 100%? 2. cj är inte från liberty city men tyvär kommer jag inte ihåg vad staden heter där han kommer ifrån just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 1. Nej många har försökt men de gör inte vajag vet iaf kanse när han 100%? 2. cj är inte från liberty city men tyvär kommer jag inte ihåg vad staden heter där han kommer ifrån just nu cj är inte från liberty city men tyvär kommer jag inte ihåg vad staden heter där han kommer ifrån just nu Los Santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Los Santos okej kom på de för en stunds sen men tack iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Ja, du kan återvända till Liberty City, men är helt onödigt då det inte finns någon fast mark att gå på. Dessutom, det enda sättet att komma dit är med hjälp av Gameshark. Har postat en länk förr i en tråd hur det hela går till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Ja, du kan återvända till Liberty City, men är helt onödigt då det inte finns någon fast mark att gå på. Dessutom, det enda sättet att komma dit är med hjälp av Gameshark. Har postat en länk förr i en tråd hur det hela går till. Schyst ! Frågan är bara ... Vilken länk ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Schyst ! Frågan är bara ... Vilken länk ? aaa...det undrar jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts