Jump to content

GYM BUGGET?

soup
 Share

Recommended Posts

finns det ingen, fitt lösning som man kan gymma igen, det här är så störande, börjar nu bli riktigt arg :rolleyes:

Är det nån som vet nåt, men kan nån hjälpa mig och kolla hur många GTA Days står på statsen, för att bugget börjar den 200 dagen, alltså (GTA days)

Redigerad av soup
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh, en upprörd sinnesstäming motiverar ett hårt språk. Jävla gnäll på folk såfort någon säger fitta, kuk eller dylikt. Kom igen asså, det är ingen jävla frikyrka det här.

Och till frågan där, jag tror att det bara är att ge upp. Men å andra sidan, det går att träna upp musklerna på andra sätt, vet jag ju nu. Så gymmen blir ju ändå lite överflödiga till slut. Men håller med om att den där buggen vållat jävligt mycket irritation. Fitt-bugg är vad det är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh, en upprörd sinnesstäming motiverar ett hårt språk. Jävla gnäll på folk såfort någon säger fitta, kuk eller dylikt. Kom igen asså, det är ingen jävla frikyrka det här.

Och till frågan där, jag tror att det bara är att ge upp. Men å andra sidan, det går att träna upp musklerna på andra sätt, vet jag ju nu. Så gymmen blir ju ändå lite överflödiga till slut. Men håller med om att den där buggen vållat jävligt mycket irritation. Fitt-bugg är vad det är.

Hur gjorde du? Nu har buggen dykt upp för mig. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Problemet med gymmen är att det står att man tränat nog för idag, trots att man inte tränat på veckor. Dett gäller även strandgymmet, gymmet i Mad Doggs hus samt då självklart alla andra gym i spelet. Byta kläder funkar inte, att spara fyra ggr i rad och gå dit funkar inte, ingenting någon skrivit för att åtgärda buggen funkar.

alias: Jag har gett upp gymmen då de inte funkar. För att träna upp musklerna utan gym, så började jag med att äta mig någorlunda fet. Sen drog jag ut på en dryg timmes simning, cykling och löpning. Har man fett på kroppen, så försvinner det sakta, ett litet steg i taget. Strax efter att en litet steg fett försvunnit så ökar musklerna med ett litet steg. På denna dryga timme så lyckades jag fylla ungefär en dryg fjärdedel av muskelmätaren, vilket var det som saknades för att mina muskler skulle stå på max. Så det tar alltså ett tag, men det funkar iaf och man behöver ju bara göra det en gång. Ser man bara till att hålla så att man har lite fett på kroppen när man är klar, så bränns ju inga muskler därefter. Att musklerna bränns när man cyklar, simmar eller springer, beror isådannafall på att fettmätaren är tom och då bränns ju musklerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor