melonen Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Har spelat ganska kort tid och sprungit på några skyddsvästar (ser det ut som iaf, första hittade jag när man pepprar massa ryssar för första gången). Hur gör man för att använda den eller när kan man börja använda den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Har spelat ganska kort tid och sprungit på några skyddsvästar (ser det ut som iaf, första hittade jag när man pepprar massa ryssar för första gången). Hur gör man för att använda den eller när kan man börja använda den? du springer bara på den så har han den på sej o den används! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Har spelat ganska kort tid och sprungit på några skyddsvästar (ser det ut som iaf, första hittade jag när man pepprar massa ryssar för första gången). Hur gör man för att använda den eller när kan man börja använda den? men plzzzzz! har du inte spelat VC eller 3'an? inte så svårt att gissa att han har på sig den när det kommer upp en ny livometer i HUD'en. DAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
melonen Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 men plzzzzz! har du inte spelat VC eller 3'an? inte så svårt att gissa att han har på sig den när det kommer upp en ny livometer i HUD'en. DAH Nä...helt ny i gta,annars hade jag nog inte frågat otrevliga slem. Har inte spelat tvspel på fem år och läste om San Andreas så jag sprang och köpte konsoll och spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
melonen Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 men plzzzzz! har du inte spelat VC eller 3'an? inte så svårt att gissa att han har på sig den när det kommer upp en ny livometer i HUD'en. DAH Och med tanke på din avatar eller vad de nu heter om att incest är bäst så behövs inga funderingar om du är helt slut i huvét.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts