enid Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 tycker det är lite segt att ingen diskuterar stunts här. själv tycker jag det är en lika rolig del av vice city som själva storylinen. för de som itne har sett filmerna av kaneda, darkness mfl. (som är lika bra som alla andra stuntfilmer tillsammans) så skickar jag med en länk: Länkar till stuntfilmer "the four horsemen" är helt sjuk (!). "game over" är också jäkligt bra. kolla in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) tycker det är lite segt att ingen diskuterar stunts här. inte? Redigerad 1 december, 2004 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
enid Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 nja, jäkligt lite iaf. om man söker på "stunts" så får man upp typ nån som frågar "var hittar jag det 13:e unique jumpet?" typ. men men, om ingen gillart så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 jojo, jag menar inte att tråden skö dö två dagar efter att den skapats, sorry om det lät så. Personligen är jag inte särskilt intresserad av stunts så mig spelar det ingen roll vilket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts