Putte Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 ni vet kanske att man kan spela in filmer när man kör vice city, hur öppnar man dom sen. jag har tittat på vissa såna filmer (som andra gjort) och jag tänkte göra en för att vissa hur långt jag har kommit på GTA KB. snälla berätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 finns en fin topic om det. som borde pinnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 finns en fin topic om det. som borde pinnas var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 är det någon annan som vet var jag kan hitta den topic SlIpKnOt pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 ni vet kanske att man kan spela in filmer när man kör vice city, hur öppnar man dom sen. jag har tittat på vissa såna filmer (som andra gjort) och jag tänkte göra en för att vissa hur långt jag har kommit på GTA KB. snälla berätta. Visa screens istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 nää, inte like kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Prova att söka i förumet... finns en knapp som heter "Search" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...man+gör+en+film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...man+gör+en+film tack så mycket. ett problem bara man måste registrera sig för att kunna göra riktigt bra filmer. vet du hur man kan göra utan att betala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts