norken Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Zlatan finns med i spelet! Man ser honom i slutet av Life Is A Beach, zlatan joggar forbi en palm pa stranden nar man kor ivag med ljudbilen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Redan? Gamla nyheter... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 öh..är det inte bara nån snubbe som liknar lite honom som joggar förbi?.. zlatan med i san andreas..det låter för sjukt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Det finns folk som märker allt verkar det som (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 LOL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 aja ofta... fast jag och Anna Lind brukar åka omkring och göra drive-by Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 JAG SÅG TYP ELVIS I LAS VENTURRAS! (:!!! men alvarligt, kan någon ge en bild på "zlatan" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Hrm, hoppas alla såg dosen ironin i mitt inlägg? Klart Zlatan inte är med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 lol ? Hur gammal är du? 8? Kattälskaren är fan smartare än dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Jaha? Nej 14 år, o när vart de förbjudet att säga lol? Kanske är du som alla andra som kommenterar dum i huvet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 aja ofta... fast jag och Anna Lind brukar åka omkring och göra drive-by HAHAHAHAHAHAHA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Jaha? Nej 14 år, o när vart de förbjudet att säga lol? Kanske är du som alla andra som kommenterar dum i huvet? Hårt sagt, finns det någon anledning till att du kallar dig leftbehind? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Och Pico är med i Metal Gear Solid, för det är han på hans avtar. Och alltså är han med i MGS! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Och Pico är med i Metal Gear Solid, för det är han på hans avtar. Och alltså är han med i MGS! Jepp, klarar man spelet 14 gånger utan att använda handkontrollen dyker lilla jag upp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Japp, och du har den bästa rollen i spelet. Kalle Anka, eller vad var det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Zlatan finns med i spelet! Man ser honom i slutet av Life Is A Beach, zlatan joggar forbi en palm pa stranden nar man kor ivag med ljudbilen. ja värkligen ljug på ígår såg jag kalle anka med sin röda bil med nummer blåten 313 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Hedlund: Afan så du har också sett han ? jag så han förra veckan , han körde runt vid back o beyond med sin röda bil skit kul att se kalla asså ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 MM, visste ni att Tupac bor i den stugan som Catalina bodde i förut efter man spelat 100 timmar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 MM, visste ni att Tupac bor i den stugan som Catalina bodde i förut efter man spelat 100 timmar? seriöst eller? om inte, curse you! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 seriöst eller? om inte, curse you! Jag hoppas du skämtar annars tycker jag synd om dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts