Lucif3r Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Vad ska man göra efter man har snott den där helikopern + bilen och landat på sitt flygfält? Jag kommer verkligen inte vidare nu... Det är 2 röda ringar där i "fly school"... 2 st ja... Men går jag in där så vill spelet att jag ska träna osv... Vad ska man göra ? Lessen om detta redan har tagits up men sök funktionen verkade inte funka... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Har du inga andra märken på din karta? Typ ett GRÖNT DOLLARTECKEN? Det, om jag minns rätt, borde vara nästa uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Du ska klara alla minst brons på alla träninggrejer på flygskolan för att få komma vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 nej jag har inget grönt dollar tecken.... jag hade det innan detta uppdrag..... å jag har minst brons på alla i flygskolan (:!!! ........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts