FerkurZ Skrivet 8 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2002 Jag undrade om ni oxå har åkt radiostyrd bil...ujuj......det är så jävla kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2002 Ja, det har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 9 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2002 Jag har åkt den...det är kul..... Jag har gjort en mod så att man kan köra den om man inte orkar pilla själv...finns på min hemsida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 9 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2002 jo ja har åkt den.. fast ja har ju inte laddat ner hedagardens patch än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 hur många diablo bilar har ni lyckats spränga i portland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 hur många diablo bilar har ni lyckats spränga i portland? 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2002 12för mig hur många rumpos hot xxl har ni sprängt i SSW!! jag har sprängt 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2002 10 på alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2002 ja har sprängt 8 diablos, 10 yakuza och 9 rumpos... <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts