mickemannen Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 jag har ett par Adidas Stan Smith (vit-gröna).. och ett bar Adidas Tuscany Nylon (svart-orange) ska snart köpa Adidas Super Star (vit-blå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Vinter bjäffs: Ljusa Everest Vanliga: Ska köpa ett par Limited Edition etnies PLUS, http://www.junkyard.se/images/image_product2/3743.jpg Redigerad 9 december, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Vinter: MCkinley Trekker Sommar: Nike Air Zoom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Sommar: Nike Air Zoom Som du köpt fejkade i Bulgarien för 100 spänn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Som du köpt fejkade i Bulgarien för 100 spänn. Jaså dom är fejk...? Hur vet du det? Kan du bevisa att dom är fejk? Redigerad 9 december, 2004 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jaså dom är fejk...? Hur vet du det? Kan du bevisa att dom är fejk? Oj, vad du tog åt dig... --------------------------- Jag har ett par svarta Bagheera-dojer. Orka köpa kängor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Oj, vad du tog åt dig... --------------------------- Jag har ett par svarta Bagheera-dojer. Orka köpa kängor... Dom är fejk!! Han har köpt dom i Somalia!! (Wink wink) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Dom är fejk!! Han har köpt dom i Somalia!! (Wink wink) Bagheera är fejk som original, typ... De kostar 300 bagis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Coolt... Det visste jag inte... Är jag aegd nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jag har svart- silvriga Bagheera, men det börjar bli dags att skaffa nya nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Ooops, hade visst inga converse weapons, skulle köpa. Nu vill jag har ett par etnies plus istället, http://www.junkyard.se/images/image_product2/3743.jpg fina Edit, kan säga att jag var den siste i Sverige som kunde köpa dessa Limited. Skribb, I dont care about what you sayyy Redigerad 9 december, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Hahah fyfan vad fula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Urk fy fan vilken färgblandning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 jävlar vad snygga skor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Fan, det va en som gillade dom.. Tufft att vara en av dom enda i svergie (världen) med dessa skor. Tillverkades inte många och det kommer inte tillverkas fler Rejtan: DC "suger" för att det har blivit fjortisstämplat. Circa och Etnies har fortfarande kvar skatear stämpeln och kommer ha det en lång tid framöver Skribb (s.4): Finns fler converse än de klassiska, tunna och platta converse allstar Warp är väll stadiums egna märke? Räknas väll inte som _äkta_ skateskor.. Redigerad 9 december, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 vart finns sådana skor att köpa? måste veta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 vart finns sådana skor att köpa? måste veta!! Kolla streetaffärerna, Limited Edition och jag tog det sista exemplaret som fanns på junkyard som är en av de största street affärerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 vad heter dom exakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 har ett par reebok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 har precis beställt ett par Quicksilver skor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts