Plutonium_Man_91 Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Levis dude! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 svarta pepperoni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Vita Stuf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Circa CX205 (skateskor) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Adidas goodyear, adidas salomo, 2 par kängor.. Använder endast goodyearen för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Har ett par "PZ" skor (Point Zero) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
24 Fan Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Tänkte bara meddela att undersökningen stängs om en liten stund. Pga av tidsbrist måste jag strax sammanställa resultaten som ska lämnas in i morgon. Så tala nu eller aldrig som det heter i kyrkan :-). Passa på att meddela ditt skomärke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Vinterskor: Ett par everest kängor. Sommarskor: Onitsuka Tiger Mexico 66 (Såna som sångaren i Maroon 5 har i videon till This Love) Mexico 66: (Härligt retro ) http://www.onitsukatiger.com.au/images/products/thumb/mexico66.jpg Åhh vad coola vart köper man sånna ? annars har jag ett par gucci skor som e för hösten ? sen ett par lacoste ny köpta ... som e typ för vintern eller ? sen ett par Rizzo skor som e för sommaren det är typ ett par loafers. sen har jag ett par le coq sportif.. ett par gympa skor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Åhh vad coola vart köper man sånna ? annars har jag ett par gucci skor som e för hösten ? sen ett par lacoste ny köpta ... som e typ för vintern eller ? sen ett par Rizzo skor som e för sommaren det är typ ett par loafers. sen har jag ett par le coq sportif.. ett par gympa skor.. Köpte mina på Radical Sports på Plattan, men det borde finnas lite överallt, hittade på Åhlens tror jag, fast till överpris. mina kostade 799:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Köpte mina på Radical Sports på Plattan, men det borde finnas lite överallt, hittade på Åhlens tror jag, fast till överpris. mina kostade 799:- okej, tack så mycket.. dom var grymt snygga.. har aldrig sett nåra som har sånna så det blir ennu roligare att ha dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Nike! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 trodde det stod skolmärke från början.. Arggh, en massa pluggisar. RUUUN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Kängerna kommer jag inte ihåg vad det var för märke, men sommardojjorna har märket New Balance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Svarta Ralph Boston, men ska köpa nya te våren, nu har jag nåra kängor som heter Aristokrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Svarta vinterkängor av märket Tribute! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Åhh vad coola vart köper man sånna ? annars har jag ett par gucci skor som e för hösten ? sen ett par lacoste ny köpta ... som e typ för vintern eller ? sen ett par Rizzo skor som e för sommaren det är typ ett par loafers. sen har jag ett par le coq sportif.. ett par gympa skor.. Lacoste skor går att investera på NK va?? Har aldrig granskat deras skor nogrannt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Ett par finfina Nike-skor som jag har på sommaren.. Ett par för jävliga Gore-Tex-kängor som jag har nu på vintern. Vill bränna upp dem, så jävla klumpiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Ett par fina (lite slitna) svarta Converse . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Ett par fina (lite slitna) svarta Converse . Jag har då ett par ursnygga Svarta Mycket slitna Converse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Förra: And1 Rice Nu: And1 modell?http://www.basketsession.com/photos/basket/and1_shoes.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts