Putte Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Här är några frågor jag skulle vilja fråga er, här är följande: 1. hur ändrar man vapen till polisen, diaz, sonny och lanze. 2. kan någon ge mig defualt, handling, col, dff och txd för lovefist limon 3. kan någon göra en hemsida eller något, vad som helst förutom en grupp på msn 4. kan någon göra några snygga modeller till människorna, skulle behöva bill, oren, orens liv vakter, budd, elle och alla andra. (:!!! (:!!! (:!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) 1. Scm 2. Orkar inte 3. Orkar inte 4. Orkar inte Redigerad 30 november, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 1. Scm 2. Orkar inte 3. Orkar inte 4. Orkar inte vet du vad man ska söka på för att hitta polis vapnet. (jag vet att det är i scm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 vet du vad man ska söka på för att hitta polis vapnet. (jag vet att det är i scm) Hmm.. Har aldrig ändrat det.. Men sök på cop.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) Colt45, ifall du menar Pistolen (:!!! Redigerad 30 november, 2004 av Xeo001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Hmm.. Har aldrig ändrat det.. Men sök på cop.. testade hittade en j*vla massa helecopter, hittade lite om poliser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Colt45, ifall du menar Pistolen .... Han ville inte veta vilket vapen de använde.. Utan koden som gav dem det vapnet (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (:!!! aja som jag sa förut, man måste ju chansa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts